Anonym bruker Skrevet 6. november 2011 #1 Skrevet 6. november 2011 Aner virkelig ikke hva jeg skal kjøpe. Liker egentlig ikke touch, men må vell bare bite i det sure eplet..
Anonym bruker Skrevet 6. november 2011 #4 Skrevet 6. november 2011 Jeg kjøpte meg HTC wildefire s for noen dager siden og er kjempe fornøyd. skulle egentlig ikke ha touch, men så ble det nå det. og den er ikke sånn irriterende svær, sånn at det går faktisk an å prate i tlf uten at det ser dumt ut med en stor tlf. må konsentrere meg litt når jeg sender mld, for bokstavtastene blir små. men litt vane det også
Anonym bruker Skrevet 6. november 2011 #5 Skrevet 6. november 2011 Kommer an på hva du skal bruke av penger, skal du være "in" eller bare ha det som er best rett og slett? Sjekk amobil.no og teknofil.no. De tester alle telefoner, alltid lurt å sjekke der før du tar en avgjørelse, de stemmer overraskende bra.
Anonym bruker Skrevet 6. november 2011 #6 Skrevet 6. november 2011 jeg likte heller ikke touch telefon, helt til min kjære kjøpte iphone 4 til meg og er veldig fornøyd nå, enkel å bruke er den og
Anonym bruker Skrevet 6. november 2011 #7 Skrevet 6. november 2011 - og ja, Huawei er latterlig bra i forhold til prisen! Likedan innvendig som store xperia. Bare halv pris og en himmelsk god touch som stemmer på millimeteren;)
Anonym bruker Skrevet 6. november 2011 #8 Skrevet 6. november 2011 Jeg er ikke sånn at jeg må ha det nyeste hotte.. vil heller ikke bruke 5000 på en telefon. HI
Anonym bruker Skrevet 6. november 2011 #9 Skrevet 6. november 2011 Har Htc. Veldig fænsy og alt det der jævelskapet, med masse Apps, som aksjemarked og div. Som man bare MÅ bruke hver dag! ^^ Er 20 år, og jeg beveger meg ikke i samme retning som dagens teknoligi. Jeg har aldri skrevet så sakte, som det jeg gjør på touchtelefonen. Neste telefon blir en med godt camera, og et man kan skrive mld. og ringe. Og taster<3
Anonym bruker Skrevet 6. november 2011 #10 Skrevet 6. november 2011 Teknologi. Før dere dreper meg:-p
Anonym bruker Skrevet 6. november 2011 #11 Skrevet 6. november 2011 Da er Huawi (som er nevnt over her) tingen. Du får full pakke og en telefon som banker både xpedia og iphone ned i støvlene for halve prisen. Tror den ligger på 2000. Og ser bra ut.
Anonym bruker Skrevet 6. november 2011 #12 Skrevet 6. november 2011 Jeg elsker min p phone 316 gt........
Anonym bruker Skrevet 6. november 2011 #13 Skrevet 6. november 2011 Samsung! Særlig om du ikke liker å bytte telefon hvert år. Alle mine tre samsung telefoner fungerer bra fremdeles, til tross for litt bading i melk og saft... Aldri sendt de inn heller. Nyeste samsungen (som er en touch telefon) har begynt å fjuske litt, så vurderer å ta i bruk min eldste samsung (en klapptelefon som er sikkert 6-7 år gammel). De er ikke blitt behandlet så bra, mange knall og fall mot harde flisgulv, kulde, overoppheting osv. Men de holder lenge. Superfornøyd!
Anonym bruker Skrevet 6. november 2011 #14 Skrevet 6. november 2011 Har forresten hatt nokia en gang, men den fjuska fra jeg fikk den nesten. Lyden slutta å fungere, så den anbefaler jeg iallefall ikke! Eneste grunnen til at jeg har byttet til ny telefon en gang i blandt er at jeg har villet ha "det nyeste". Samsungen jeg bruker nå fikk jeg i julegave julen 2009, så da er den kanskje allerede litt gammel... Hilsen 23.18.
Anonym bruker Skrevet 6. november 2011 #15 Skrevet 6. november 2011 Helt enig i det med touch.....blæh! Heldigvis kjenner jeg flere som sliter, så er ikke alene. Det er blitt tungvint å skrive sms, så nå gidder jeg ikke skrive så ofte. Lett å taste feil og min lyder ikke særlig godt på kantene, eks a/å. Har skrevet meldinger siden -99, men det ble altså en kjedelig endring i 2010 da jeg kjøpte touch.
Anonym bruker Skrevet 6. november 2011 #16 Skrevet 6. november 2011 Samsung Galaxy s2! Utrolig enkel å bruke! Har bare hatt den 1 uke, men "elsker" den alt.
Anonym bruker Skrevet 6. november 2011 #17 Skrevet 6. november 2011 Htc cha cha.:-) har bestilt den på nett,såhåper på at den kommer i posten i morra!! Sjekk den på nett! Tror den skal være bra mtp skrive meld,og den har litt touch. Ikke experia hvertfall!den er elendig!!!!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 7. november 2011 #18 Skrevet 7. november 2011 iphone så klart...har mye mer apps en de andre telefonene og varer i mange år også Synes ikke det er så vanskelig å skrive meldinger på den heller, når man blir vandt til det
Anonym bruker Skrevet 7. november 2011 #19 Skrevet 7. november 2011 iPhone. Den koster en del penger men er veldig verdt det. Ikke bare er touch-teknologien veldig bra (og det samme med tastaturet på skjermen), men brukergrensesnittet er mye bedre enn de andre smarttelefonene (mye enklere og mer rett fram), og siden samme fabrikant (Apple) har laget både telefonen og operativsystemet fungerer alt helt perfekt sammen. Det er også veldig lett å ta backup at telefonen, overføre musikk, filmer og andre ting via iTunes på dataen. Har hatt iPhone i 2 år og ELSKER den kommer til å kjøpe den nyeste iPhonen når jeg skal bytte den ut
Anonym bruker Skrevet 7. november 2011 #20 Skrevet 7. november 2011 har htc disire HD, er storførnøgd! kjøp en android telefon!
Anonym bruker Skrevet 7. november 2011 #21 Skrevet 7. november 2011 bør legge til at jeg skriver meldinger fortere på iPhone enn på gamle mobiler! iPhone sitt skjermtastatur er det beste skjermtastaturet, og har æ, ø og å på de naturlige plassene (på andre telefoner må du ofte holde inne a/o for å få de bokstavene, fryktelig tungvint)
Anonym bruker Skrevet 7. november 2011 #22 Skrevet 7. november 2011 iPhone! Har hatt mange andre mobiler med iPhone er helt annerledes og mye bedre. alt bare funker, og ingen venting etc!
Anonym bruker Skrevet 7. november 2011 #23 Skrevet 7. november 2011 Samsung Galaxy S 2. Har hatt den siden juni og jeg er veldig fornøyd!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå