Gå til innhold

Lena C i big brother....


Anbefalte innlegg

Skrevet

er så blod harry, og bimbo...hvem iall verden fyll i 700 gr i hver pupp? ho tror ho er så deilig og hot...NOT.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forsåvidt enig, men samtidig synes jeg hun er en av de hyggeligste og snilleste der inne...

 

Synes det er så utrolig mye mobbing i år! Fy, for noen folk!

Skrevet

Jaja, du formulerer deg rimelig harry og barnslig du HI.

 

Ja, jeg synes hun er blodharry, men det tror jeg ikke hun synes er så fælt å høre. At hun tror hun er så deilig, ser jeg ikke. De fleste der inne er rimelig harry.

 

Og det krever nok en spesiell type for å melde seg på det programmet.

Skrevet

Jeg syntes det ser vondt ut å gå med så sprengte pupper. Og det er så uattraktivt. Syntes bare det er trist at jenter føler de må gjøre slike ting med kroppen sin.

Skrevet

ho var min favoritt tidlig i sesongen, men tapt seg hele veien...og i tlillegg oppfører seg som ho gjør, så er ho bare så porno...

 

er bare baksnakking der, men kanskje det hjelper litt nå som caroline er ute...en tragisk sesong.

Skrevet

Var det Caroline som måtte ut?

Skrevet

Hun er et fantastisk menneske og ei utrolig tøff dame!!

Skrevet

ja,carro gikk ut i dag ;-))) endelig !!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...