Gå til innhold

Herregud, så tåpelig Åndenes makt er...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sliter virkelig med å forstå at folk tror på det der. Men er jo underholdning i seg selv, er jo helt latterlig. :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er hjertelig velkommen til å bytte kanal. Jeg tror faktisk på det. Vel og merke mye av det.

Skrevet

Haha, hi, skulle akkurat til å skrive et lignende innlegg selv :)

Skrevet

Nei, jeg bytter jo ikke kanal, det er jo underholdning i seg selv, så tåpelig er det... :P Tror jeg skal kalle meg synsk og en som taler med døde selv, så kan jeg finne på det samme... "Åh, hær kjenne æ han Sveinung i hagen... han har på sæ en stor og svart frakk... det e som om han kom rætt fra skogen?" - "det e som om han rope - gå, gå, gå, hær e min plass".

"Herregud, æ bli så stressa av dette stedet. Han Sveinung snakke te mæ, rope mot mæ"

"Æ kjenne en lukt? Kanel? Kan det ha vært bakt kanelkake her før?"

HI

Skrevet

Hahahahahahah! :D Du må være min ukjente søster, HI!

Skrevet

hahaha, ja, men jeg dør! Nå står de i sirkel og beverger seg mer og mer opp fra moder jord... Over bakken, over trærne til de ser seg selv som et lys,. Føler seg renset, beskyttet og full av kjærlighet så kan de igjen åpne øynene sine!

NO E HAN SVEINUNG BORTE VEKK, TRUR E!

Skrevet

Hahahaha, slutt! Jeg tisser på meg :D

Skrevet

Åndenes makt er knall underholdning! Ler så jeg nesten griner:-) Makalaust opplegg! *hihi*

Skrevet

Nei, sorry, han het visst ikke Sveinung, det var Ole Johan eller Ole Gustav! Hm, ikke så dumt å satse på et veldig vanlig navn på 1800-tallet, da fins det enten en eller annen Ole, Johan eller Gustav som har bodd på gården, en eller annen gang i løpet av 1800-tallet.

Det må være flott å være synsk.

Skrevet

Dersom dette stemmer så får jeg dødsangst. Skal døden virkelig være en tilværelse her på jorden, bråke litt på låven og slamre med noen dører i alle evighet, og så være avhengig av en oversminka dame i kjøtt og blod for så eventuelt omsider komme seg videre.

Hjelpes!

Skrevet

Om hundre år er det Mathias og Chrisander som går igjen:)

Skrevet

Haha, ja, da bør man jo nesten frykte døden? Skal man gå rundt og slamre i dører, tisse litt på gulvet, puste folk i ryggen og gynge litt på krakken resten av tiden? Man blir liksom stuck helt til den synske og dødstalende personen fra Åndenes makt kan komme og ta med familie på en fin reise med øynene lukke og flotte ord om moder jord, og så kan man kanskje komme seg videre?

Flaks at vi har dame i Åndenes makt, da!

Skrevet

Jeg ser noe selv, og har opplevd mye en ikke kan forklare.

Det utrolige er vel at jeg er skeptiker, og derfor sjekker alt og tror ikke alt jeg selv opplever/ser. Og erfaringen er at jeg bør stole på det jeg opplever, for jeg har opplevd å kommet for sent......

Hjernen vår er mer utrolig enn hva vi tror. Også her inne har jeg hjulpet mennesker, men jeg styrer bare ikke når det skjer. Så det blir ikke hver gang.

Jeg ser bilder, og ofte også i drømme. Men her inne har det vært "første som slår meg" i tankene.

Skrevet

Haha, ja, da spørs det om ikke om en eller annen synsk person kan kjenne ånden til Nathanilius-Zandaro, og at han passer på blokkleiligheten på Tøyen!

Skrevet

Ja, hjernen kan lure en til å tro ganske mye. ;)

Skrevet

Hva er det første som slår deg når du leser dette da?

Skrevet

Flott enkelte liker å gjøre narr av slike ting, men det tyder bare på noens usikkerhet for det såkaldte "ukjente". Jeg for min del liker ikke åndenes makt...Skal ikke tjene penger på slike ting!

Foresten er det noen kristne her? muslimer og osv? Jeg vil gjerne gjøre narr av deres tro...Eller nei, det blir å gå for langt... Respekter at andre tror noe annet enn dere selv!

Skrevet

Hadde du opplevd det jeg har, så hadde du nok sagt noe annet, nn 22:27 :)

Skrevet

Man kan tolerere ganske mye, man det er da slettes ikke gitt at man respekterer alt. Det er veldig mye med religion jeg ikke respekterer, selv om jeg kan tolerere det.

Det handler ikke om usikkerhet for det ukjente, så lenge man er overbevist over at det ukjente ikke eksisterer.

Skrevet

Nei, har opplevd noen ting selv som man kan se på som "overnaturlig", men det fins nok alltid sine mange forklaringer på ting. ;)

Skrevet

Det er ens valg å tro det, vist man er overbevist over at det ukjente ikke eksisterer.

Men jeg mener på at ikke alt på være vitenskapelig bevis på. Hjerne kan spille mange puss, MEN...Det kan også dukke opp noe helt uforklarig... Hvordan er det mulig å få en informasjon om noe alvorligt, noe som ikke kan forklares...Noen dager senere så skjer det. Eksakt info med settninger...Også skjer det...Nei det kan ikke forklares, Men folk for tro hva de vil, inntil det motsatte blir bevist ;)

Skrevet

La de døde hvile i fred!

Dersom man får informasjon som ikke kan forklares så vet man overhodet ikke hva man er i kontakt med, selv om man kan tro det er en snill tippoldemor.

Jeg synes dette er skummelt. Jeg vet om en person det gikk fullstendig galt for i "lek" med det ukjente og jeg synes ikke noe om å tulle med slike ting.

Skrevet

Mhm, syns selv man ikke skal tulle med slike ting. Nei man vet aldri hva man kan komme i kontakt med, derfor trå varsomt. Vet også om en person som var med i en lek...Å i den leken ble det besvart på noe...Å denne personen døde noen dager senere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...