Anonym bruker Skrevet 6. november 2011 #1 Skrevet 6. november 2011 Noen som vet om det er mulig å få delt opp restskatten ? Blir så mye å betale nå før jul .
Anonym bruker Skrevet 6. november 2011 #3 Skrevet 6. november 2011 Hvis det er mer enn en liten sum, så er det jo allerede delt opp fra ligningskontoret. Dessuten var vel ikke restskatt noen overraskelse, så du kunne jo forberedt deg? Ellers tror jeg nok ligningskontoret heller vil ha inn pengene i porsjoner enn å måtte drive med tvangsinndriving av dem. Ring og forklar!
Anonym bruker Skrevet 6. november 2011 #4 Skrevet 6. november 2011 Ring dem, og si hvor mye du kan betale. Så setter de opp et trekk på dette. Jeg har restskatt på ca 15.000 kr, og betaler 400 kr i mnd. Er ferdig å betale om 37,5 mnd. Men sånn er livet..!
Anonym bruker Skrevet 6. november 2011 #5 Skrevet 6. november 2011 vi søkte om nedbetalingsavtale på 500 men det fikk vi ikke. har rest på ca 9000.- Derimot tar de lønnstrekk på 1200 isteden.tullinger. vi har ikke råd til det med det får nå gå som det går. alikevel er det merkelilg at det ble restskatt da vi satte opp skatten mye mere enn forrifjor. betalte over 5000 mer enn i 2009 men ble samme rest som 2010.rart dette
Anonym bruker Skrevet 6. november 2011 #6 Skrevet 6. november 2011 Hvordan i all verden fikk du delt det opp så mye 22:18? Jeg fikk en skikkelig smell(viste den kom og har kun meg selv å takke) men jeg måtte betale det på bare 8 mnd..??
Anonym bruker Skrevet 6. november 2011 #7 Skrevet 6. november 2011 Tror du skatteoppkreveren bryr seg om det er jul?? Fikk beskjed at alle andre regninger (med unntak av huslånet) kunne vente og de skulle ha det betalt tilbake innen 4.11.. Så er ikke alle som er så heldige og får nedbetalingsplaner og div. Så nå har jeg havnet bakpå for halvannen mnd og kommer til å slite med de betalingene i noen mnd nå.. Så er ikke alle som er heldige, nei.
Anonym bruker Skrevet 6. november 2011 #8 Skrevet 6. november 2011 Hvorfor er det så store forskjeller når det gjelder dette? Er det opp til hver enkelt kommune? Noen får få mnd på seg og noen over 30(!!!) mnd på seg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå