Anonym bruker Skrevet 6. november 2011 #1 Skrevet 6. november 2011 Ser de har meldt ca 10 grader her i morgen... Har vært mildt den siste tiden her med ca 13 grader, da har jeg droppet på strømpebukse og ull. Høstdressen brukes fremdeles, og lurer egentlig på om det var noen vits i å kjøpe vinterdress! Men den slitte høstdressen må nok brukes litt til:/ Men til mitt spm, dere som har barn som går selv og er aktive, har dere ull på barna når det er 10-11 grader ute?? Hvor mange grader skal det være før det er viktig med ull??
Anonym bruker Skrevet 6. november 2011 #3 Skrevet 6. november 2011 Om det er skikkelig sur vind og/eller regn så bruker jeg ull på henne (hun er 1 år og sitter endel i ro i sandkassa). Er det vindstille, opphold og over 4-5 pluss så dropper jeg ull og bruker fleece isteden.
Anonym bruker Skrevet 6. november 2011 #4 Skrevet 6. november 2011 Vi sparer enda på ulleøtyet, selv om ullentusiaster mener det bør brukes hele året. Er det tørt, og 10-11 grader, holder det med vanlig bomullinnertøy, og noe litt varmere som mellomlag. På skikkelige våte dager bruker vi ull på ungene selv om temperaturen ikke er så lav.
Anonym bruker Skrevet 6. november 2011 #5 Skrevet 6. november 2011 Nei, vi bruker ikke ull så lenge det er plussgrader.
Anonym bruker Skrevet 6. november 2011 #6 Skrevet 6. november 2011 Bruker ull når det er minusgrader.
Anonym bruker Skrevet 6. november 2011 #7 Skrevet 6. november 2011 Etter ønske fra barnet selv, så brukes det ull stilongs og trøye..
Anonym bruker Skrevet 6. november 2011 #8 Skrevet 6. november 2011 Ull kan med fordel brukes stort sett hele året, siden ull har en fantastisk temperaturregulerende egenskap.
Anonym bruker Skrevet 6. november 2011 #9 Skrevet 6. november 2011 ja, vi bruker ull i barnehagen. her hjemme ser jeg det litt mer ann. Lettere å skifte eller bytte hvis man har "feil" klær. DET fungerer ikke i barnehagen:)
Anonym bruker Skrevet 6. november 2011 #10 Skrevet 6. november 2011 bruker ikke ull når det er såpass varmt nei, gutten min er veldig varm av seg fra før så venter til det blir kaldere
Anonym bruker Skrevet 6. november 2011 #11 Skrevet 6. november 2011 Vel, det er den temperaturen som har vært her i dag, og jeg selv har hatt ulltrøye under allværsjakke for å rusle sakte en tur. Veldig deilig (rå og tåkete dag).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå