Gå til innhold

Inspirert: Hva har du i ditt hjem som du syns er harry?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har to store sorte recliner stoler som jeg ikke liker utseendemessig, men som er så gode å sitte i at jeg foreløpig lever med dem. Har mange andre ting som jeg selv syns er harry, men helt fint lever med likevel til jeg får byttet de ut. Har du noe i ditt hjem som du selv syns er harry (ikke nedpakket på loftet, men fremme og i bruk)?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

skinn stolen til mannen, han bruker den i stua foran tv. den er utrolig stygg. vi fikk den gratis. og mannen elsker og sitte i den.

vi fikk også noen stygge vaser,boller til bryllupet som er utrolig stygge som jeg ikke kan kaste og har ikke noe annet sted til de.

Skrevet

Masse rart, bl. annet to vinduer med rutete, farget glass... En sånn bue i gangen har vi også. Halv panel/halv strie i gangen... Brune vinduskarmer som jeg gjerne skulle hatt hvite.

Har mye mer, men dette var da noe.... Må også ai at jeg lever helt fint med dette, tror neppe jeg hadde vært noe lykkeligere uten disse Harry-elementene i livet mitt ;)

Skrevet

Jeg var ikke klar over det selv, men etter å ha lest her inne, så bør jeg tydeligvis skamme meg fordi jeg har svart skinnsofa.. hehe

Jeg har 3 små barn som griser og søler, så da er det veldig praktisk med skinn som jeg bare kan tørke av. Men når de blir eldre skal sofaen ut ;)

Skrevet

Radiatorer. Kanskje ikke så harry, men ubegripelig stygge. Gigantiske jævla greier som hindrer meg i å ha sengen min på det minste rommet (så guttungen må leve på 5 kvm, hurra for alle lekene i stua!). Også har jeg en sånn Billy bokhylle fra Ikea, en høy, smal greie i sort. Den er utrolig harry, men jeg har en liten leilighet, og må jo ha bøkene mine et eller annet sted.

Skrevet

50-tommers flatskjerm og tilsammen 8(!) høyttalere, stereobenk med 6 maskiner i tilkegg til senterhøyttaleren. Men sånn er det å bo sammen med noen, man må ta med stæsjet hans. Men jeg er begeistret når vi ser film på blu-ray med stor skjerm, glassklart bilde og fantastisk lyd. Skulle bare ønske vi hadde kjellerstue, utstyret dominerer totalt leiligheten, som er på størrelse med en celle på Halden Fengsel...

Skrevet

Har et stort babybilde av dattern min på veggen i stua, men det henger i en sånn collage, eller hva det nå heter, altså en serie med flere bilder, så jeg synes ikke det er såååå harry, da...

Skrevet

har også bilder av gutten min! syns de er fine å ikke harry! de skaper et koselig hjem!

MEN, har et dvd-skap ved siden av tv'n, med masse av mannen min sine dvd filmer, det er harry!! men han vil ikke kvitte seg med de :) hva gjør man ikke for looove.. :)

Skrevet

Iflg. mange her inne, så har jeg nok et harry hjem.

Jeg har 2 stk svarte reclinere, 2 stk svarte skinnsofaer, og dessuten: Jeg har spisebord og stoler i furu (stolene og understellet på bordet er malt), OG til alt overmål: Vi har en ganske stor seksjon i lakkert furu!

Seksjonen skal ut, men jeg vet ikke hva jeg kan ha der i stedet! Trenger skapplassen.

Skrevet

Gamle pcbordet i jern...Liker den ikke, men må ha den til jeg får meg ett nytt ett...

Og det stygge lyse skapet til samboeren min, men må ha den...For å plassere ting i.

Glede meg til jeg blir rik en dag, da kan jeg se om jeg finner noe som ikke er harry i MINE øyner, noe jeg kan like...Men å vinne i lotte forblir en drøm i nærmeste framtid :P

Skrevet

Spisestua mi! Brunt bord og sorte skinnstoler... Har ikke hatt råd til å bytte den ut enda. Men det er praktisk med skinnstolene når ungene(og jeg) spiser spaghetti og lignende... :) Også hokus pokus stolen til minste,da . Synes ikke den er så pen utseendemessig, litt 80-talls preg over den. Men den er veldig god og komfortabel for lillemann :)

Skrevet

Også de blå lysene rundt lysbryterne i gangen...minner meg om sånn rånerlys..hehe. Lyser godt opp når det er mørkt i gangen:) Det var sånn når vi flytta inn. Kunne sikkert gjort noe med det, men har ikke tatt oss bryet enda :) samme som ano 22.40

Skrevet

Stygge høyttalere på hver sin side av TVen (firkantede brune bokser ca. 70 cm over gulvet på stativ)... Ikke mitt valg å ha de der akkurat....

Skrevet

En svart skinnrecliner, men utrolig behagelig å sitte i!

Skrevet

Strippestanga mi midt i stua :) men har ikke noen andre steder å ha den, som det er stor nok plass :P

Skrevet

Vi også har to digre skinnreclinere som vi har fått av svigers. De er ikke spesielt pene, men utrolig gode å sitte i.

Har en diger flatskjerm med to stygge, sorte høyttalere på hver side. Liker ikke dette, men bryr meg ikke om å overkjøre samboer bare for at jeg skal få en flott stue som jeg kan vise fram.

Vi har også et digert bilde av lillegutt, men det er på lerret med en litt kunstnerisk stil, så synes ikke det er så harry :-)

Skrevet

huset er grønt... skal males lyst til sommern. ellers ingenting harry synes jeg.. jo, kanskje den trehvite trappa. skal vel males med tid og stunder den også..

Skrevet

Vi har skinnsofa, men JEG synes ikke det er harry :P

Så ting vi har som jeg synes er harry? ingenting ;)

Skrevet

Vifte i taket på soverommet, men det er nå bedre enn speil i taket:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...