Gå til innhold

Kjøpt ny vogn - TFK joggster twist 2011 modell:))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Herremin for en fin vogn !! Helt herlig å kjøre, stor plass, lett og ja super.

Andre som har den og er like fornøyd ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Yes, den har vi og. Men jeg er nok ikke like begeistret som deg...

Vurderer sterkt å selge den og kjøpe meg en annen.

Skrevet

Hvorfor ?

Jeg har sportsvognen da, ikke bag....

Skrevet

Jeg hadde den også og solgte den. her i huset gikk den vogna under navnet "veltepetter". Resten kan du jo tenke deg...

Skrevet

Jeg har begge. Synes baggen var greit nok, litt liten med ok.

Nå som jeg har byttet til sportsdelen er jeg mer misfornøyd... Liker ikke alle glidelåsene, synes det er utrolig klønete. Liker heller ikke at babyen må sitte vendt fram meg (noe jeg jo har visst at hun måtte hele tiden, men dog)...

Ellers er vogna god å trille den altså. Er bare ikke så forelsket i den som jeg håpet jeg skulle være... Må innrømme at jeg angrer litt på at jeg ga bort vår fullt brukende emmaljunga vogn...;)

Skrevet

hehe ja vi er forskjellig - heldigvis;) Dette er mitt tredje barn og 6.vogn, og

beste av alle!!

Skrevet

Hvilke vogner har du hatt tidligere da?:)

Hilsen første anonyme oppi her som ikke er begeistret....

Skrevet

Har hatt Teutonia og Quinny til 5-åringen. Så har jeg en 18-åring og der hadde jeg Emmaljunga og "sportstrille" alla Carena.

Det jeg liker med denne nye er at den er så lett og slå sammen, lett å trille og har stor bag. Litt enig i at det er uvant med at bagen bare kan vendes utover, men lillingen synes det er stas å ha oversikten:-)

Er som sagt veldig fornøyd:-)

Skrevet

Æsj svaret ble borte! Prøver igjen :

Har hatt Teutonia, Quinny, Emmaljunga, Sportstrille alla Carena(husker ikke, det var til 18-åringen) fordelt til 3 barn.

Elsker som sagt denne vognen, lett å slå sammen, trille, er lett og stor bag . Litt enig i at at det er dumt at bagen bare kan vende utover (likte quinny som kunne vendte begge veier), men lillingen elsker å ha oversikten :)

Skrevet

"Jeg hadde den også og solgte den. her i huset gikk den vogna under navnet "veltepetter". Resten kan du jo tenke deg..."

Fatter det ikke, perfeksjonist som jeg er, har virkelig testet hvor lett denne vogna velter, men har funnet ut at den er veldig stødig.

Sikker på at det er samme vogn.....??

Skrevet

De har gjort en del endringer på 2011-modellen som gjør den mer stødig. Dette gjelder flere 3-hjulinger. Så problemet med at de veltet er ikke der lenger :)

Hilsen en til som er frelst ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...