Anonym bruker Skrevet 6. november 2011 #1 Skrevet 6. november 2011 de som ikke har lappen er de liksom "mindre voksne" enn de som har lappen?det mente venninna mi.... jeg synes det er helt på jordet... vi har begge lappen altså
Anonym bruker Skrevet 6. november 2011 #2 Skrevet 6. november 2011 Nei, man er vel like voksen. Men har man ikke lappen her jeg bor er man ikke like selvstendig som de som har lappen. Kan være det venninna di mente? I en større by med et godt kollektivtilbud er man sikkert like selvstendig uten lappen som med. Her jeg bor er det lange avstander og dårlig med kollektivtransport. Har man da ikke lappen blir man fort avhengig av andre voksne for å komme seg fra A til B.
Anonym bruker Skrevet 6. november 2011 #3 Skrevet 6. november 2011 Nei, det å ha "lappen" har lite med å være voksen eller ei. Men av og til blir jeg overrasket når noen sier de ikke har "lappen", for meg var det en selvfølge å ta førerkort da jeg var 18 og har vært helt avhengig av å kunne kjøre bil daglig i mange år.
Anonym bruker Skrevet 6. november 2011 #4 Skrevet 6. november 2011 Uffda Jeg er 32, og har enda ikke rota meg til å ta førerkort..Blir snart da. Men her går det mye busser, så har ikke hatt bruk for det før.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå