Gjest ♥ JuniGull10 ♥ Skrevet 7. november 2011 #2 Skrevet 7. november 2011 Du vil vel evt merke det fort om barnet ditt vil trives oppi der eller ikke. Vi ryddet bort vår da han var 13 mnd fordi han ble mer aktiv og jeg følte jeg hemmet bevegelsesfriheten hans. Jeg syns egentlig ikke at barn over 1 år har så mye i en lekegrind å gjøre. Men den hadde selvsagt vært god å ha når jeg f.eks. skal på do og guttungen følger etter og åpner døra mens jeg er der... :-/
Steget Skrevet 7. november 2011 #3 Skrevet 7. november 2011 Jeg tror ikke det ville gått her hjemme. Men datteren til ei venninne av meg begynte med lekegrind rett før hun var ett år. Hun stortrivdes oppi der. Men de hadde en ganske stor en, en sånn flexi-kid tror jeg den heter.
*LillaMeg* Skrevet 7. november 2011 #4 Skrevet 7. november 2011 Det kommer jo helt an på ungen.. Min hadde ikke likt det, han er for aktiv, men gjør ikke såå mye ugagn da. Jeg ser egentlig ikke helt vitsen med lekegrind når ungen er så stor.. men nå ser jeg ikke vitsen med lekegrind i det hele da.. med mindre det er en baby med viltre eldre søsken og viltre husdyr..
Streisand Skrevet 7. november 2011 #5 Skrevet 7. november 2011 vi sluttet med lekegrind da han var ett år. Da ville han bare krype og gå hele tiden. Men barn er forskjellige.
bitthen Skrevet 7. november 2011 #6 Skrevet 7. november 2011 Kommer an på ungen ja. Vi bruker lekegrind av og til, funker greit. Han sitter i grinda og slapper av og ser på tv. Lekegrind har vært redningen her i huset av og til, skjønner ikke hva som er så kontroversielt med det Lykke til
♥ Vinterbarnet ♥ Skrevet 7. november 2011 #7 Skrevet 7. november 2011 Jeg har aldri brukt lekegrind til min sønn. Vi har ikke hatt behov
Ylajali*84 Skrevet 8. november 2011 #8 Skrevet 8. november 2011 Vi har hatt lekegrind hele tiden uten å bruke den så mye. Men nå synes jeg den er genial, har den på kjøkkenet med ungen oppi mens jeg lager middag:) Så slipper jeg at alt innhold i skuffer og skap blir flyttet ut på gulvet, slipper å tråkle meg forbi grytelokk, sleiver og melposer på veien fra kjøleskapet til stekeovnen, og slipper å løpe frem og tilbake til barnet mens hvitsausen koker over.. Svarte vel egentlig ikke på det du lurte på, måtte bare dele min begeistring. Selv om jeg egentlig er enig i at en ettåring må få utfolde seg osv, bare ikke når jeg lager mat.. Han er 13mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå