Anonym bruker Skrevet 6. november 2011 #1 Skrevet 6. november 2011 Noen som vet hva de går utifra når de beregner sykepenger. På nettsidene står det noe om de tre siste åra, men skjønte ikke noe av det. Også har jeg hørt at de tar et gjennomsnitt av noen måneder på samme måte som de gjør ved beregning av foreldrepenger. Jeg mener jeg får for lite utbetalt, men skulle gjerne hatt mer kjøtt på beinet før jeg slår hardt mot hardt
Anonym bruker Skrevet 6. november 2011 #2 Skrevet 6. november 2011 sykepenger skal være det som du har i lønn vel..?
Anonym bruker Skrevet 6. november 2011 #3 Skrevet 6. november 2011 http://www.helsenett.no/index.php?option=com_content&task=view&id=2013&Itemid=100
Anonym bruker Skrevet 6. november 2011 #4 Skrevet 6. november 2011 Jeg ble ikke noe mer klok av den linken siden den ikke samsvarer noe bra med det som står på nav sine hjemmesider
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå