Gå til innhold

NAV-spørsmål


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hva de går utifra når de beregner sykepenger. På nettsidene står det noe om de tre siste åra, men skjønte ikke noe av det. Også har jeg hørt at de tar et gjennomsnitt av noen måneder på samme måte som de gjør ved beregning av foreldrepenger.

 

Jeg mener jeg får for lite utbetalt, men skulle gjerne hatt mer kjøtt på beinet før jeg slår hardt mot hardt

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sykepenger skal være det som du har i lønn vel..?

Skrevet

Jeg ble ikke noe mer klok av den linken siden den ikke samsvarer noe bra med det som står på nav sine hjemmesider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...