Gå til innhold

Sjarmert av en mann, men han er full av kviser.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og det byr meg rett og slett imot å kline med ham, redd kvisene skal splæsje i ansiktet på meg.

Mulig jeg virker litt overfladisk, men det er seriøst et problem, for denne mannen kunne absolutt vært en jeg kunne falt skikkelig for hvis det ikke hadde vært for at det byr meg imot å kysse ham.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet du, jeg skjønner deg veldig godt.... Ææææsj!!

Skrevet

Har han vært hos lege? Det finnes effektive medisiner mot dette... MEn skjønner deg godt, ikke så fristende...Og jeg tenker desverre slik: folk med store akneproblemer, psoriasis, eksem ,astma osv er ikke "noe å avle på", jeg ville vært livredd for å få et barn med samme plagene, har hatt venninner med barn med slike problemer, og synes så synd på barna, de har virkelige smerter!

Skrevet

vet du, drit i han - han er for god for deg!

Skrevet

Håper inderlig denne mannen får øynene opp.....og stikker fra deg! Snakk om overfladisk!!

Skrevet

Jeg er gift med en fantastisk mann som tidvis plages med kviser.

Men det betyr ikke at jeg slurper i meg kvisene hans for det!

Skrevet

Da jeg møtte mannen min, min fantastiske mann, var han EKSTREMT plaget med store kviser, masse - hele ansiktet og overkroppen. Var plaget noen få år. Men vet du hva? Det går over! Tenk at du kanskje kaster bort muligheten til å være sammen med en fantastisk mann pga. kviser han er plaget med NÅ....for de forsvinner.

Overfladisk? Ja det er du! Synes synd på deg.

Skrevet

19:58

er du virkelig så dum som du framstår som?

Astma, eksem etc?? Ehhh... du vet at du kan få en mongos unge selv om faren ikke er mongis? Eller at du kan få et barn med astma selv om faren ikke har astma? Herregud, du bør kanskje ikke få noen barn.

Skrevet

Jeg kan forstå at dette er lite fristende, men du burde jo ikke forkaste han hvis han er en ordentlig og bra fyr kun for dette. det er jo et problem som kan gjøres noe med =) Du kan jo forsiktig hinte litt om det og deretter foreslå at det er kremer å få hos legen. Det er sikkert flaut og kleint i begynnelsen, men hvis han har litt forståelse for deg også så gjør han noe med det. Hvis det er så ille som du sier vet han sikkert om det selv. Lykke til uansett =)

Skrevet

Jeg synes synd på alle dere som er nødt til å slenge dritt uansett hva som er tema. Prøv heller å være litt støttende eller behjelpelig.

Hvis ikke dere har noe positivt eller konkrete tips, så la heller vær å kommentere.

Løp et par runder rundt huset for å få utslipp for frustrasjon og stygge tanker. Håper dere føler dere bedre :-) Heia!

Skrevet

har bare en ting å si; ÆSJ!!

Jeg forstår deg godt, HI! Han kan være verdens herligste mann, men det hjelper ikke om det byr deg i mot å kline med ham. Vet ikke hvor godt du kjenner han, eller om det er naturlig å si noe, men jeg hadde prøvd å hinte til diverse hudpleieprodukter man får kjøpt..

Skrevet

vurdert klerasil? og ja du er jævlig overfladisk. regner ikke med du er noe fotomodell selv heller?

Skrevet

20.38

Jeg har bare en ting å si; HVOR GAMMEL ER DU????

Skrevet

Ehhh, du vet at down syndrom ikke er arvelig, men at eksem, psoriasis, astma, akne osv er arvelig?? Veldig arvelig faktisk...

Når det gjelder dyr er vi veldig opptatt av å avle på friske eksemplarer med gode gener, når det gjelder oss selv, er vi alt for ukritiske, det er min mening!

Skrevet

Jeg syns også det er ekkelt med mye kviser. Jeg er glad jeg møtte mannen min først etter han var over den perioden, men har ikke vurdert at han ikke skulle være en å avle med:)

Skrevet

Jeg er 32 år. Ikke det at jeg forstår hvorfor det er relevant for temaet.

Jeg er muligens litt overfladisk, men det er JEG som skal kose, kline

og ha sex med han, og om han hadde "frastøtt" meg, så kunne jeg heller ikke vært sammen med han. SELV OM HAN ER VERDENS HERLIGSTE ELLERS.................

Skrevet

19.58 , du virker temmelig enkel.......

Skrevet

Ehhh... ja jeg vet at downs ikke er arvelig. Men poenget mitt er at du har ikke garanti for noe som helst, les det jeg skrev en gang til du.

Og ja jeg vet jævlig godt at astma o.l er arvelig, for jeg har nemlig selv astma... men skulle ikke jeg "fått lov" til å få barn jeg da fordi jeg har en arvelig sykdom?

Du har litt Hitleraktige tanker syne sjeg... vi går for en ren rase, så kan alle de med sykdommer og skavanker dø ut.

Og ja, barnet mitt har fått astma... egoistisk mor er jeg. Tok ikke abort da jeg fant ut at jeg var gravid, men burde jo gjort det siden han kunne få astma...

Pass på barnet ditt, det kan hende det får en skade og da tilogmed en hjerneskade av en ulykke... (men det verste er jo om den har arvet dine stygge gener)

20:33

Skrevet

For en tullete ting å si, ny-pappa..

MÅ man være overfladisk og fotomodell om man ikke vil ha en mann med akneproblemer? Snakker ikke om en mann med en og annen kvise, men som har et problem!

Hilsen ei som ikke er modell men som ikke tiltrekkes av menn med akneproblemer..

Skrevet

Håper denne sjarmerende mannen finner seg ei dame som ser forbi kvisene.

Skrevet

Down sndrom translokasjon ER faktisk arvelig. Men ikke trisomi 21 eller mosaikk. Greit å få med alle detaljer før man uttaler seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...