Gå til innhold

blir lei meg rett og slett!


Anbefalte innlegg

Skrevet

av og til lurer jeg på om folk i det hele tatt tenker over det de sier.

 

er gift med en afrikaner som venter på godkjenning av familiegjenforening, vi har to herlige barn sammen.

 

Noe av det jeg hørte var:

Han kommer til å stikke avgårde med ungene.

han gifter seg bare med deg for å få oppholdstillatelse.

er han muslim?for alle afrikanere er jo muslimer(ehhh not, er faktisk en større prosent som er kristne)

han driver helt sikkert med et eller anna muffins(han kommer fra et afrikansk land som har et litt frynsete rykte)

også vet jeg at noen folk går rundt og tenker "hun kunne vel ikke finne seg noe bedre" (wtf?)

 

de vennene jeg hadde som tenkte slik er ute av livet mitt, velger å heve meg over dette.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så rett du gjør!!!Hev deg over det!!!Kanskje det er misunnelse?

Så flott at dere har funnet kjærligheten og fått 2 barn sammen!Er ikke alle som er så heldig:)

Skrevet

For det første driver han i så fall med noe muffens, ikke muffins;)

For det andre så styrer du ikke andres holdninger eller oppførsel, så det eneste du kan gjøre er å ikke bli lei deg for slike ignorante holdninger. Du kan selvsagt ikke være helt naiv heller, men drittsekker kommer i alle farger og fra alle nasjoner. Kjenner til og med en fra Flisa!

 

Skjønner godt at du blir lei deg altså, men det eneste du kan gjøre er å heve deg over det.

Skrevet

Jammen folk kjenner jo ikke akkurat "din" afrikaner! Og det er faktisk ganske mange som opplever at barna blir kidnappet av far og tatt med ut av landet, det er mange derfra som er muslimer (sjansen er jo større enn om du hadde møtt en nordmann), veldig mange asylsøkere/innvandrere driver faktisk med noe "muffins", og for folk flest er det ikke så enkelt å vite at din afrikaner ikke er av disse andre.

 

Man behøver jo selvfølgelig ikke si noe til den jenta som velger å få barn med en utlending, det er jeg enig med deg i. Men når du valgte ham så må du da ha forutsett at noen kom til å snakke??

 

Og til slutt: De fleste jentene som har opplevd at barna ble kidnappet ut av landet f.eks var nok sikkert like sikker som deg på at de hadde møtt en kjernekar......

Skrevet

GANSKE MANGE som blir kidnappet?? Vil vel heldigvis tro det er noen få!

Skrevet

Så bra at du har funnet kjærligheten og har det bra! Da kan det jo være det samme hva andre synes og mener, selv om fordommer kan være slitsomt å leve med.

 

Jeg har opplevd dette selv, og dessverre for min del så stemte fordommene langt på vei og det var et forhold som det tok meg år å komme meg etter. Min eks var kristen, uten at det forandret noe. Bare for ordens skyld.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...