Gå til innhold

sitter bare å chiller jeg, mens mannen.........

Anbefalte innlegg

Skrevet

han tar "vakta" mi med husarbeid og legging av barnet!:)

Var desverre lite husarbeid ikveld, men han huffet allerede etter en maskin med klær han måtte sette på...

jeg er alene med barnet hele dagen, mens han jobber(som regelt fra hun står opp til hun er lagt). Han eer av typen som tror klærne vasker seg selv, stryker seg selv, bretter seg selv og hopper opp i skapet selv:P

Og nå jeg spør han når han har fri hvorfor han ikke hjelper meg LITT, så får jeg til svar" fordi jeg vet du tar deg av både barnet og huset"...det ER lov å skifte bleie når du kjenner lukta, men neida...sukk...

jaja nå jobber han:D

Er deres menn flinke til å "jobbe" i hjemmet?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stakkars mannen din hi! Undertrykte stakkar! Du må da skjønne at han er sliten av jobben sin! Du kan takke deg selv om han går og er utro!

Skrevet

hehe ja han er sikkert like utro som meg;)

Skrevet

Mannen min gjorde det samme for meg i dag, minus barn (jeg er gravid med vår første).

Støvsuging,vasking, skifting av lyspærer, egen klesvask osv...uoppfordret :) Mens jeg skulle ha bena høyt fordi jeg gjorde den største jobben, mente han..

Han er super!

Og tilbake får han en opplagt kone, som på hans arbeidsdager når jeg er hjemme har middag og dessert klart,et strøkent hus og sex etter hans ønske når han kommer hjem ifra jobb...noe han setter pris på ;)

Har ikke noe med å være tøffel å gjøre, når menn er slik. Det er bare vinn-vinn for alle parter ;) (Vi snakker ekte mannfolk her)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...