Gå til innhold

Andre som har mistet etter uke 12?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan sjedde dette og hvordan taklet du det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det har jeg. Jeg hadde vært på ul i uke 15 og alt så supert ut!! Så kom jeg på ul i uke 18 og da var fosteret død. Måtte sette i gang fødselen og etter 14 timer fødte jeg en liten jente.

 

Ble sykmeldt i 3 uker. Tror ikke jeg greide å jobbe fult etter det heller men husker ikke helt. Det er en periode jeg ikke husker så mye fra. Var grusomt å komme tilbake til jobb uten mage og alle spurte..

Skrevet

Ja, for to uker siden mistet jeg barnet mitt i uke 14. Måtte "føde" ut en minibaby med øyne, ører, fingre og det hele.

En forferdelig opplevelse som jeg ikke unner noen, og det ble ikke bedre av at jeg mistet så mye blod at jeg måtte få overføringer, og dessuten endte med utskraping til slutt...

 

Jeg har et barn fra før, heldigvis, det har gjort det lettere å takle. Men dessverre er det tredje gangen jeg mister nå, og jeg blir heller ikke så lett gravid, så det er tungt. Også fysisk, jeg blør enda, og har fremdeles vondt.

Er sykmeldt inntil videre pga påkjenningen, men tenker jeg snart begyner å jobbe igjen, om ikke annet så for å få "luftet vettet"....

 

Livet går videre, og jeg er heldigvis en positiv person av natur, og har mye å glede meg over i hverdagen, så det går greit. Men det er klart man tenker på det iblant.

Skrevet

Takk for svar..

Mistet selv mellom uke 13 og 14 for en god del år siden...og det var et helvete...selve opplevelsen og opplevelsen på sykehuset...min gutt ble kastet i bosset...det fikk jeg vite 3 år senere...fikk derfor aldri en grav:(

 

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...