Anonym bruker Skrevet 6. november 2011 #1 Skrevet 6. november 2011 vi har avtale om at barnet skal være hjemme før kl 18. etter samvær, om annet gis det beskjed Ingen beskjed, og ikke hjemme enda... Barnet går på skole og far henter av og til der...... Og hva får jeg hjem? Skitten matboks! Hvor vanskelig er det å vaske den?? Eller å svare på meldinger ang. hvordan det gikk på skolen fredag på turen de hadde?
Anonym bruker Skrevet 6. november 2011 #2 Skrevet 6. november 2011 kan ikke tenke meg at han overhodet tenker på matboksen. men er jo bare å spørre ham hvorfor da. dumt å ikke holde seg til avtalen, har du ringt å hørt hvorfor?
Anonym bruker Skrevet 6. november 2011 #3 Skrevet 6. november 2011 Høres ut som en drøm å samarbeide med han her... Er det kanskje en stemor inne i bildet som blir sur når dere har kontakt?
Anonym bruker Skrevet 6. november 2011 #4 Skrevet 6. november 2011 Dette har skjedd så mange ganger før, og jeg har sagt ifra. Er så mange ting med denne mannen, bl.a henting av barnet uten bilstol.... og sist barnet hadde samvær kom det hjem og fortalte at det nesten var blitt truffet da det ble skutt med luftgevær inne! Jeg har sagt i fra, men jeg blir bedt o å holde kjeft
Anonym bruker Skrevet 6. november 2011 #5 Skrevet 6. november 2011 Ja, det er en stemor inne i bildet...men hadde det ikke vært for henne hadde han Ikke klart ordne noe som helst. Etter hun kom inn i bildet er han såååå engasjert (aldri vært det før) Han klarer ikke ordne avtaler ang ferier... der har jeg gitt opp etter å med mas. Lista er lang for å si det sånn... HI
Anonym bruker Skrevet 6. november 2011 #6 Skrevet 6. november 2011 Vet du hva? Etter mange år med en far som ikke engang vil ha samværsavtale, så finner jeg det helt utrolig hva de som faktisk har en samværsavtale som noenlunde fungerer klarer å finne av problemer. Si meg - har du lite problemer ellers, så du må lage dem? Det er ikke deg alene, men mange. Pirker på klokkeslett, klær og gud vet hva. Vær glad for at det fungerer sånn noenlunde du, og legg heller inn irritasjonskreftene der du bør legge dem i hverdagen..
Anonym bruker Skrevet 6. november 2011 #7 Skrevet 6. november 2011 Er det bagateller at det blir skutt med luftgevær? Vet at det er mange som har større problemer enn dette. Det er bare så ufattelig frustrerende, da barnet Må ha faste rutiner og det Må være oversiktelig (og Nei, ikke bare for Min del)
Anonym bruker Skrevet 6. november 2011 #8 Skrevet 6. november 2011 Hva barnefar her hadde kommet for å hente ungen uten å ha bilsete, så hadde ikke ungen blitt med før det var anskaffet. Enkelt og greit.
Anonym bruker Skrevet 6. november 2011 #9 Skrevet 6. november 2011 Ojsann. 1900 må åpenbart sitte på noe informasjon vi andre ikke gjør, utifra de konklusjonene hun trekker! Lukter bitter stemor lang vei.
Anonym bruker Skrevet 6. november 2011 #10 Skrevet 6. november 2011 Til NN 19:00: Du store min tid, ja du har det verre enn HI, du har det jo verst, så det er klart HI bør trekke innlegget sitt, er jo bare bagateller siden du har det så grrrrrusomt!!! "Lage problemer", og "pirker på klokkeslett, klær og gud vet hva".... Er du stokk dum eller?? Dette er mange ting som tilsammen gjør det temmelig vanskelig å samarbeide om foreldrerollen. Nå er jeg i den heldige situasjonen at jeg er gift med barnas far, men jeg har da jaggu intelligens nok til å sette meg inn i HI's situasjon. At du ikke "engang har en samværsavtale" er vel antakelig din egen feil tenker jeg! Utfra innlegget ditt skjønner jeg godt at far til ditt/dine barn ikke vil ha noen avtale med deg!! UTROLIG hvor dumme folk som finnes her inne - og JA det er DEG jeg mener!! NAUT!!!
Anonym bruker Skrevet 6. november 2011 #11 Skrevet 6. november 2011 Har venninner som også har trøbbel med samvær og far, og venninner med barn hvor far IKKE er involvert..og de sier de er ofte glade de er alene
Anonym bruker Skrevet 6. november 2011 #12 Skrevet 6. november 2011 Mulig det er pirk, men nå er det en gang slik at det barnet han og jeg har sammen har ekstra behov sm gjøre at vi må ha klare ,faste rammer, rutiner og oversikt
Anonym bruker Skrevet 6. november 2011 #13 Skrevet 6. november 2011 og du 19.00 ...... Jeg beklager at far ikke har samvær , men tro meg...jeg hadde heller vært alene enn å bekymre meg for ulike ting hos far... bl.a. miljøet der....
Anonym bruker Skrevet 6. november 2011 #15 Skrevet 6. november 2011 19.38: Du virker ikke helt stabil......
Anonym bruker Skrevet 6. november 2011 #16 Skrevet 6. november 2011 Alle har forskjellige ting å stri med, mått som stort...
Anonym bruker Skrevet 7. november 2011 #17 Skrevet 7. november 2011 hahaha... hilsen 19:00 Til 19:38 og en del til. Dere vet jo ikke hva det vil si å leve med en idiot til far(som deg, 19:38). En ting er hva en liksom levende kan forestille seg, noe annet er hverdagen. Og da å pirke på klokkeslett og alt som er... nei, da blir det for dumt. Og du HI, jeg har selv barn som er totalt avhengig av rutiner pga flere diagnoser, så den der kommer du ingen vei med her! Dette blir bare for dumt.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2011 #18 Skrevet 7. november 2011 Alle er ulike, diagnoser eller ikke!
Anonym bruker Skrevet 7. november 2011 #20 Skrevet 7. november 2011 Er barna glade for at de ikke har en normalfungerende far også?
Anonym bruker Skrevet 7. november 2011 #21 Skrevet 7. november 2011 Barn er vel ganske så lojale, er de ikke?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå