Gå til innhold

Hadde du blitt smigret, eller pinlig berørt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på høstfest med ca 40 kollegaer på fredagen. Det er både kvinner og menn, og de fleste mellom 25 og 55 år. En av mine nærmeste kollegaer, som jeg også er god venn på utenom, hadde drukket litt vel mye og fikk det for seg at hun skulle finne ut hvem som var heitest, eller mest sexy, av alle. Dette gjorde hun ved å spørre alle mulig hvem de helst ville hatt seg med dersom de absolutt måtte velge noen. Jeg fikk ikke med meg dette før en av mine mannlige kollegaer plutselig sa til meg at jeg visst var heitest der i kveld. Da jeg spurte hva han mente forklarte han hva venninnen min hadde gjort, og la til at samtlige både mannlige og kvinnelige!!?! kollegaer hadde svart meg. Ble skikkelig satt ut, og synes det hele var veldig ubehagelig. Der og da bare lo jeg det bort, men nå i ettertid merker jeg at jeg gruer meg litt for å gå på jobb i morgen. Kollegaen min har sagt unnskyld forresten, hun så jo at jeg ble ille til mote. Men overreagerer jeg? Burde jeg heller blitt smigret?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hm. Begge reaksjoner er vel ok? Du er både flau og kanskje litt smigret.

Selv om dette egentlig ble en stygg spøk på din bekostning, tror jeg mange av dem som var på festen har glemt det nå, eller ikke vil snakke om det. Hverdagen på arbeidsplassen tar nok over igjen i morgen.

Skrevet

Kjenner jeg kollegaene mine rett, så er det ikke glemt i morgen. Vi har en ganske løs og fleipende tone på jobb, og dette er typisk noe de kan finne på å "erte" meg litt for :/ Jaja, det går vel over.

HI

Skrevet

Jeg ville blitt skikkelig flau. Er IKKE glad i oppmerksomhet rettet mot meg selv og blir alltid kjempe flau når jeg får oppmerksomhet.

Skrevet

Jeg hadde blitt å så flau. Ikke akkurat noe jeg ønsker å bli assosiert med eller husket for :P

Skrevet

Jeg hadde blitt flau, men på din venninnes vegne.

Skrevet

Tror hun er flau nok på egne vegne :P

HI

Skrevet

Synes du skal nyte godt over det. Det er ikke mange år til alderen forfaller vet du...og da ønsker du at du var heit...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...