Gå til innhold

Har alle 5åringer DS??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller spiller div spill etc?

Min 5åring vet ikke hva det betyr en gang, og det eneste spillet hun spiller..er puslespill:P

Har ikke tenkt å kjøpe DS til henne heller..vet jo såvidt hva det er selv..men det er vel vår tids nintendo??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min fikk det til jul rett før hun fylte 4år. Vi skulle feire med jevnaldrende kusiner som skulle få det, så da kjøpte vi det til vår datter også...

Men du verden som jeg angrer! Hun bruker den jo aldri... Og nå fyller hun snart 6år! Ser i ettertid at jeg skulle ventet til hun selv ga uttrykk for at hun ønsket seg en.

Så om din datter ikke ønsker seg det; vent! Hun får tidlig nok interessen for slik tenker jeg...

Skrevet

Hovedgrunnen til at mange 3-4-5 åringer har DS er nok helst at de har eldre søsken som har, og derfor vet hva det går i. Evt andre familiemedlemmer som har, eller bestekompisen har eldre søsken som har. Ellers er det nok vanlig at første barnet er 6-7 år før de får. Når de kommer på skolen, og det er mer snakk om DS.

Skrevet

hehe:)

ja hun gjør nok det...

men hun er generellt lite intresert i alt slikt..kun pusle,tegne og male....men men, det er jo "sunne" aktiviteter å holde på med da...

men har av og til lurt på hvorfor hun aldri ønsker seg noe:)

hun elsker smykker,neglelakk og slikt da..prinsesseting..men det er jo til å ha på seg...

HI

Skrevet

Pussig spm, for når jeg tenker etter kjenner jeg ikke en eneste femåring uten DS. Men om alle er like avhengige av dem aner jeg ikke...

Sønnen min derimot kommer ikke til å få en, han får låne min ;p

Skrevet

Nei.

Her skal eldste få det til jul. Hun er 6 år.

Skrevet

Begge mine har ds. Ene fikk det da han var 5-6 år, yngste var 4 år. Jeg hadde ikke kjøpt ds til yngste enda hvis hun ikke hadde en storebror med det. Hun er fem år nå og har ikke noe behov av den og bruker den aldri. Eller, nå bruker begge to ds'en sjelden. Men til eldste har den vært grei å ha.

Skrevet

Hun fikk det til 4-årsdagen sin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...