Gå til innhold

Sånne som Robert Stoltenberg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...som lager TV-serier som Borettslaget og Småbyliv, med seg selv i nesten alle rollene, må det ikke være noe galt oppe i hodet deres?

Den andre jeg kommer på er Eddie Murphy, som har spilt inn filmer med seg selv i mange mannlige og kvinnelige roller.

Det kan da ikke være helt normalt å gjøre slikt?

Men selvfølgelig er de smarte som greier å få folk til å betale for DVDene etterpå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man kan jo også kalle det talent.... Hvorfor i all verden må det være noe galt med ham fordi han er så dyktig at han greier å ta så mange ulike personligheter og fremstille alle selv?

Kanskje bare du som ikke forstår humoren... ;)

Skrevet

Hva er det som er så galt med dem da? Jøss, har jeg aldri fundert over engang.

Når noen sier at "det må være noe galt oppi hodet deres" tenker jeg på folk som gjør sinnssyke ting ( i ordets rette betydning), eller har helt virkelighetsfjerne tanker.

Tenk så morsomt å sminkes som både den ene og den andre, og se så forskjellig ut for hver gang! Nå har jeg bare sett på borettslaget da jeg var yngre, og aldri sett småbyliv, men husker han var en artig kar.

Skrevet

ja det må jo være noe galt oppi hodet deres når du ikke forstår greia...

Skrevet

I alle dager, det har jeg da aldri tenkt på. Hva skulle være alt i hodet deres da? At de er morsomme og flinke? Det er da helt fantastisk å kunne gjøre noe slikt! :)

Skrevet

Tror kanskje du har misforstått poenget med slike serier/filmer. Halve humoren ligger i det at det er samme person bak karakterene. Man ser ikke på borettslaget for å se hvordan det går med homsen eller vaktmesteren. Det er ikke en såpeserie. :)

Skrevet

Det kan da ikke være helt normalt å synes at store talenter ikke er helt normale?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...