Gå til innhold

Vinterdress fra Name it.........GRØSS OG GRU!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboeren min kom hjem i går med vinterdress fra Name it til 3 åringen min. Milde måne....det var den tyngste, tykkeste og stiveste dressen jeg har vært borti før? Må jo være helt forferdelig for barn å ha på seg? Leke, løpe, evt. stå på ski i?? Den var tykk, stiv og utrolig TUNG i forhold til f.eks Reima.

Tenker bare på de kaldeste dagene hvor barna i tillegg har 2 lag under den svære dressen.....grøss. Bytter den i morgen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, grøss og gru og stakkars barn... Eller noe sånt....

Skrevet

grøss og gru så negativ du er HI!!!

Skrevet

vil heller ha refelx og dresser fra name it, en reima..

Skrevet

Jøss,flink samboer du har,tenker jeg!

Min datter har sin name it dress på andre året nå,den er helt fin:)Hun kan løpe og leke og fryser ikke.

Skrevet

Helt enig med deg HI. Vinterdressen fra name it er tung og klumpete. Veldig glad for at vi ikke kjøpte den til mini:)

Skrevet

Name it vinterdress er helt forferdelig... Kjempe varm, men tung og stiv!!!

Skrevet

Ja, haha. Jævlig kult å være samboeren til hi. Går i butikker, finner en fin dress, kommer stolt og viser den hjemme og får "hæ? Den tunge, stive dressen her? Jeg grøsser bare jeg tenker på hvordan det blir med to lag under midt på vinteren! Den skal byttes!!"

Niiiice....

Skrevet

Du vet, samboeren min lider ingen nød. Han var i en butikk, skulle kjøpe strømpebukse til datteren min og bare tok med seg en dress på kjøpet for å si det sånn. Synes selv den var veldig stiv og foreslo bytting.

Ja, han har det nok ille......

Skrevet

Syns også at Name it-dressene virker tunge og stive. Ville ikke kjøpt en slik dress til min 1-åring.

Alltid litt merkelig at en mann burde roses bare for det å ha kjøpt klær i seg selv. At han ikke evner å kjøpe gode klær, praktiske klær, klær i rett størrelse osv. spiller visst liten rolle, mens en kvinne får ris åkke som bortsett fra når hun er flink-flink-flink og kjøper årets Reima-modell, helst i to ulike varianter, med tilbehør, glitter og stas.

Snodige greier;)

Skrevet

datteren min hadde vinterdress fra name it i fjor. Aldri mer. Jada, kjempe varm, men som de andre sier her. Kjempe tung og stiv, ikke noe god å gå på ski med, leke og løpe. De some elsker denne dressen er vel neppe mye ute. Mine unger går i naturbarnehage og er i tillegg mye ute i helgene. Den var så ille at vi brukte mest en arvet reima i fjor pga bevegeligheten!

Skrevet

Haha... Må le litt av denne tråden...

Altså, de fleste har sine egne meninger og erfaringer med vinterdress ettersom hvor i landet de bor og hvilke vintere de har. Stor forskjell på f.eks. Oslo vinteren og Finnmarksvinteren.

At noen da kan bli lettere provosert av dette innlegget synes jeg er merkelig... Synes det er bra at HI postet dette, for jeg holdt på å kjøpe name it dress til min datter på 1,5 år, men gikk heller for reima. Nå er jeg glad for det.

Skrevet

eg hadde det til begge mine gutter i fjord,, og har ikkje vert mer fornøyd... dei holdt seg gode og varme gjennom den iskalde vinteren vi hadde på vestlandet.. god pris og begge gutta syns den var god og ha på seg... kommer absolutt til å anbefale den til andre.. har kjøpt name it i år og... kjempe fornøyd...

Skrevet

Jeg hadde syns det var like sært hvis jeg kom hjem med en dress og samboeren syns den var grøss og gru.

Skrevet

Anonym 17.22 du har virkelig e merkelig holding. Du skriver som om det er e bragd at hennes samboer i det hele tatt har vært ute å kjøpt en dress...

Skrevet

I 2006 kjøpte jeg dress til poden fra Name-It.. Flott fasong til en på 1,5 - 2 år..Myk og lett. Kjøpte også en str4 år, samme kvalitet og letthet..

Men nå har de gjort noe med dem, dvs forandret stoff, og de kan sikkert stemme at de er tykke og tunge.!!

Skulle kjøpe dress til poden nylig, og vraket mange, pga de er TUNGE som F..... Ble ikke kjøpt noe.. Men han fikk en Felleskjøpdress, foret i fjor, - den var lang i beina..Men det blir sikkert den han bruker. Den var lett og god...

(Ja, vi bor ut på landet, så det trenger ikke stå Reima på, og dessuten er det ikke å kalde vintre på Sunnmøre..)

Skrevet

Jeg skrev også lenger ned at det hadde vært like sært om jeg kom hjem med nye klær og fikk høre at de var grøss og gru ;) Dessuten ser man jo etter mange innlegg her at det oftest (?) er en stor bragd at mennene gjør noe som helst. Men altså, hele settinga hørtes bare skikkelig sær ut, med så mye grøss og gru.

Skrevet

Det var min tanke og.

Oooooo, sprett sjampisen, en mann har kjøpt utedress til sitt eget barn, så fliiiink!

Enkelte damer har lave forventninger til menna sine, og enkelte menn har det veldig enkelt i sine papparoller...

Skrevet

17:08, tenker du 'jøss, så flink hun er!" når du ser en mor som er ute og kjøper barneklær også?

Tror de det er vanskeligere for menn å kjøpe klær?

Skrevet

Helt eng HI!

kjøpte en name it dress som reservedress i fjor, aldrig mer!!

Skrevet

Ja, de er stive og tunge. Har en gammel Reima og en ny name- it. Men min lille på 1,5 må nok pent bruke den nå som den er kjøpt. Vi får bytte på. Blir ikke name- it neste gang :P

Skrevet

Her vi bor er det ikke allverdens utvalg. Alle 3 barna har reima dresser, men tenkte på name it som ekstra dress.

Slo det fort ifra meg da jeg kjente på dressen. Var forferdelig stiv. Yngste hadde vel ikke klart å bevege seg i noe slikt.

Foreldre som mener dette er en god dress er virkelig uvitende. Kom vel ikke godt ut i test heller?

Skrevet

Jeg tenker at foreldre som synes den er super er ikke spesielt friluftsmennesker som er mange timer ute på senhøsten og vinteren med barna sine....

Skrevet

Næææææmen staaaaaakars mannen din! Her har han vært så utrolig og over all forventning flink å kjøpe en hel vinterdress til sitt eget barn, og istede for å skryte uhemmet av han og straks legge ut en status på FB om hvilke fantastisk og omsorgsfull mann du har, så har du den frekkhet å påpeke at dressen kanskje ikke er helt god med tanke på det bruket dere trenger den til!

Du må hvertfall ikke bli overrasket om mannen både er utro og nekter å gjøre noen som helst innsats i hjemmet! Du har bare deg selv å takke!!

;))

Skrevet

Helt enig med deg, Name it er en fryktelig stiv og tung dress. Jeg har kjent på dressen da en venninne av meg har kjøpt til sitt barn. Jeg ville ikke hatt den som reserve engang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...