Anonym bruker Skrevet 6. november 2011 #1 Skrevet 6. november 2011 Det gikk hull på en melkekartong og noe melk ble sølt. Har renset med turtle wax renseskum, men noe har satt seg under skinnene som setene justeres fram og tilbake på. Har noen et godt råd om hvordan man kan bli kvitt den sure lukten? Klarer ikke skru ut setene av bilen sånn uten videre. Takk
Anonym bruker Skrevet 6. november 2011 #2 Skrevet 6. november 2011 Du får kjøpe wunderbaum da og sette inn *bø*
Anonym bruker Skrevet 6. november 2011 #4 Skrevet 6. november 2011 Å vaske med edikkvann eller med kaffegrut bruker å fjerne vond lukt.
Gjest irismor Skrevet 7. november 2011 #6 Skrevet 7. november 2011 Spray inn jif kjøkkenspray og la det virke litt. Tørk opp det som renner ut igjen, ta med deg noen q-tips og prøv å tørk i mellom skinnene og skyv setet litt frem og tilbake.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå