Anonym bruker Skrevet 6. november 2011 #1 Skrevet 6. november 2011 jeg og samboer har vært "uvenner" siden igårkveld og til nå....jeg orket rett og slett ikke snakke med han annet enn korte ord...skikkelig teit, vet! men hver gang vi krangler så etter en stund bare ser han på meg og begynner å le og da klarer jeg ikke holde meg alvorlig!!!!Spille kostbar funker visst ikke for meg............. så da ler vi og "alt" er glemt.......men jeg kjenner jeg er enda sur..denne gangen var jeg nesten i pakkinga......... jada vi er fjortisser på heltid, om dere lurte;)
Anonym bruker Skrevet 6. november 2011 #3 Skrevet 6. november 2011 så bra at dere kan flire av det! men nå som stemningen er lettet kan dere jo prøve å snakke om det
Anonym bruker Skrevet 6. november 2011 #4 Skrevet 6. november 2011 ja, men jeg vil bli tatt på alvor også..sukk... men joda er jo greit t vi faktisk kan le av det, vi er jo utrolig barnslig når det står på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå