Anonym bruker Skrevet 6. november 2011 #1 Skrevet 6. november 2011 Tenker å bruke ca 1000 kr. Forslag noen?
Anonym bruker Skrevet 6. november 2011 #4 Skrevet 6. november 2011 http://www.personligalmanakk.com/NO/
Anonym bruker Skrevet 6. november 2011 #5 Skrevet 6. november 2011 Jeg skal kjøpe billetter til en forestilling til mor som blir 50 snart. Kjøper til henne og mannen. Håper det kommer noen bra musikaler til Oslo snart som jeg kan hoppe, hvis ikke kanskje et teater eller en konsert.
Anonym bruker Skrevet 6. november 2011 #6 Skrevet 6. november 2011 Tusen takk for tips Personlig almanakk har hun kjøpt selv. Men jeg likte ideen med lykt med lys i
Anonym bruker Skrevet 6. november 2011 #7 Skrevet 6. november 2011 Tja... En stor kurv med ting hun liker? F.eks. kybbelys, garnnøster, kryssordblad, sjokolade, et deilig ullskjerf, myke sokker, en god vin, håndkrem, hjemmelagde brente mandler etc etc det er jo ingenting som å få en gave som er 100% personlig. Og for 1000kr kan man få mange fine personlige ting;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå