Anonym bruker Skrevet 6. november 2011 #1 Skrevet 6. november 2011 firkløveren-serviset "gammeldags jul" til? Hva bruker man egentlig dem til? *Undrende*
Anonym bruker Skrevet 8. november 2011 #5 Skrevet 8. november 2011 Til diverse småting som tyttebær, sylteagurk, oliven, mais, dipper osv.
Anonym bruker Skrevet 8. november 2011 #6 Skrevet 8. november 2011 Er det virkelig noen som kjøper disse servisene altså? Nå ble jeg overrasket!
Anonym bruker Skrevet 8. november 2011 #7 Skrevet 8. november 2011 Det er dødsharry, men jeg kan ikke hjelpe for at jeg ønsker meg ett Det er noe koselig over det også
Anonym bruker Skrevet 8. november 2011 #8 Skrevet 8. november 2011 Dødsharry er en ting, svinstygt en annen, og for ikke å snakke om dyrt!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå