Anonym bruker Skrevet 6. november 2011 #1 Skrevet 6. november 2011 Hun fylte 16 i år. Bf blir 26 år neste mnd. Er ikke det litt rart?
Anonym bruker Skrevet 6. november 2011 #3 Skrevet 6. november 2011 KAN dere idioter her inne snart inse at alder er ett tall og at en jente på 16 godt kan være moden. Herregud. Er det INGEN her inne som har stor aldersforskjell ? Da jeg var 16 hadde jeg jobb, leilighet, var selvstendig og MYE mer voksen enn andre på min alder. Jeg møtte da også samboeren min som jeg har barn med nå og da var han 27 .! Og nei han er verken tilbakestående eller noe annet rart, men han forelsket seg faktisk fordi jeg var den jeg var !! Han var skeptisk til alderen i begynnelsen. Men vi lever sammen enda og har det tipp topp. LEGG dere ikke borti hva andre velger. Ønsk de heller hell å lykke.
Anonym bruker Skrevet 6. november 2011 #4 Skrevet 6. november 2011 Hmm, jo mulig.. Jeg selv var 16 da jeg var sammen med en på 26.. Men han hadde ingen unger da..
Anonym bruker Skrevet 6. november 2011 #6 Skrevet 6. november 2011 At de har et forhold er opp til dem, men at en 16 åring skal være stemor ville jeg vært særs skeptisk til..... Det er tøft nok for godt voksne folk.
Anonym bruker Skrevet 6. november 2011 #7 Skrevet 6. november 2011 Ønsker de hell og lykke jeg. Og nei hun er langt ifra voksen. psykiske problemer, sluttet på skolen + Synes det er skremmende og sende barnet mitt dit.
Anonym bruker Skrevet 6. november 2011 #8 Skrevet 6. november 2011 De tror jeg ikke du trenger å tenke på. Barnet er jo med faren sin og han er jo den faren han alltid har vært selv om hun ikke nødvendigvis er det du hadde sett for deg. Du skal jo ikke sende barnet til henne alene..
Anonym bruker Skrevet 6. november 2011 #9 Skrevet 6. november 2011 Slik jeg kjenner barnefar, så er det hun som kommer til og ta seg av h*n. Har allerede sett på facebook at hennes venninner sitter barnevakt for mitt barn når h*n er der. hi
Anonym bruker Skrevet 6. november 2011 #10 Skrevet 6. november 2011 Skjønner... Men du.. Da er det jo en udugelig bf som er problemet ditt i grunn. Ikke en 16 år gammel kjæreste evt... Ikke det at det endrer så mye, men ha fokuset på rett sted, slik at du finner riktige løsninger Har dessverre ingen råd å komme med en sånn bf.. dessverre..
Anonym bruker Skrevet 6. november 2011 #11 Skrevet 6. november 2011 Ja jeg vet. Har skrevet her om bf før. Ble bare litt sjokkert av den alderen. når man er 16 år så er man ett barn selv. Bf har ett barn, og er sammen med ett barn. Synes bare det var rart. hi
Anonym bruker Skrevet 6. november 2011 #12 Skrevet 6. november 2011 Synes det er rart.. Hva i alle dager har en mann godt oppe i 20 åra til felles med ei 16 år gammel jente? Da tenker jeg veldig umoden mann..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå