Lilleprinsesse08+ Baby 2012♥ Skrevet 6. november 2011 #1 Skrevet 6. november 2011 Har så veldig lyst på noe godt som vi kan kose oss me etter middag, men er ikke så veldig kreativ, å har lyst til å prøve noe nytt:)
Gjest Kira 1 + 1 underveis ♥ Skrevet 6. november 2011 #2 Skrevet 6. november 2011 Mulig at jeg svarer litt sent her, men vi har bakt krydderkake i dag. Deilig å få i fryseren før julemaset setter inn. Så koser oss med krydderkake og gløgg i dag, pluss en fantastisk lukt i huset;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå