Anonym bruker Skrevet 6. november 2011 #1 Skrevet 6. november 2011 Hadde dere reagert negativt, eller tenkt noe mer over det, dersom partneren din kom hjem fra fest og fortalte at det hadde vært mye dansing, også litt slow-danser, med både mannlige og kvinnelige kollegaer?
Anonym bruker Skrevet 6. november 2011 #2 Skrevet 6. november 2011 Om man går alene på fest, er det vel ganske naturlig at man danser med dem som befinner seg på den festen? Min mann liker ikke å danse, så her er det ikke noen sak i det hele, men jeg hadde ikke reagert på det.
Anonym bruker Skrevet 6. november 2011 #3 Skrevet 6. november 2011 hadde ikke reagert på det. Fest er fest. Dans er dans, kollegaer er kolleager. men hadde magefølelsen samt håndfaste bevis sagt at mannen hadde tatt steget fra dans til noe mer intimt med en kolleaga hadde jeg ikke vært like blid:P
Anonym bruker Skrevet 6. november 2011 #4 Skrevet 6. november 2011 nei, ikke så lenge vi snakker "normal" dansing, og ikke tafsing og gnukking. Da hadde jeg ikke brydd meg. Jeg danser med andre selv, men ikke usømmelig på noen måte.
Anonym bruker Skrevet 6. november 2011 #5 Skrevet 6. november 2011 Nei, overhode ikke. Jeg danser med mine kolleger, og mannen min danser med sine. Hva er det å reagere på, egentlig?
Anonym bruker Skrevet 6. november 2011 #6 Skrevet 6. november 2011 Helt greit for meg. Danser det meste med mange forskjellige selv jeg. Gubben her i huset liker ikke å danse da. Men hadde ikke brydd meg en dritt om han gjorde det. Såsant det ikke hadde vært slik nattklubb dansing med noen å det var tafsing og gnikking osv.
Anonym bruker Skrevet 6. november 2011 #7 Skrevet 6. november 2011 Her er det jeg som har vært på fest ut i de små timer med kollegaer, og jeg danset masse med mange forskjellige. Mye tøysedansing med kvinnelige kollegaer, og sving-om med mannlige, og et par rolige danser. Ingen tafsing, men litt kroppskontakt blir det jo nødvendigvis av å danse. Fortalte mannen at jeg hadde gøy, og danset masse. Han sa i et litt fleipende og "truende" tonefall at han håpet det ikke hadde vært noen slow-danser med mannlige kollegaer, og jeg svarte som sant var at jeg hadde danset slow med både mannlige og kvinnelige kollegaer. Han så ikke ut til å like det, men sa ikke noe. Ble litt paff jeg da. Hadde aldri reagert på om han hadde danset med sine kollegaer. Han vet jo hvem jeg jobber med, og vet at mine mannlige kollegaer ikke akkurat er noen delikate fruktfat heller liksom, og man er jo på et dansegulv omringet av andre folk. Skjønte bare ikke helt reaksjonen hans, og måtte bare se om jeg virkelig hadde gått over noen strek her. Jeg hadde det jo bare gøy. Utroskap, eller gå over noen grenser, streifet meg ikke en gang der og da. HI
Anonym bruker Skrevet 6. november 2011 #8 Skrevet 6. november 2011 hehe, min er jævlig dårlig på å danse, det er klin umulig å få han ut på dansegulvet, og de gangene jeg har fått det til står han bare og hopper opp og ned uansett hvilken sang det er;)
Anonym bruker Skrevet 6. november 2011 #9 Skrevet 6. november 2011 Nei,det hadde jeg ikke tenkt over. Ikke for å være slem,men har du problemer med sjalusi HI?
Anonym bruker Skrevet 6. november 2011 #10 Skrevet 6. november 2011 Var jeg som danset, ikke mannen min HI
Anonym bruker Skrevet 6. november 2011 #11 Skrevet 6. november 2011 Slik hadde xmin også reagert hvis jeg i det hele tatt hadde fått lov til å gå på festen. Her ringer varselbjellene mine.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå