Anonym bruker Skrevet 6. november 2011 #1 Skrevet 6. november 2011 Hei:) Jeg og min kjære blir overhode ikke enige om guttenavn. Jentenavnet er klart, men UL viste en gutt. hehe. Vi har flere navn, hvem av disse syntes dere er finest? Rangsjer gjerne:) Philip, Aleksander, Nathaniel, Dennis.
Anonym bruker Skrevet 6. november 2011 #2 Skrevet 6. november 2011 OI, JEG GLEMTE" NICLAS". Det er også en av favoritt navnene våre:) HI
Anonym bruker Skrevet 6. november 2011 #3 Skrevet 6. november 2011 Det samsvarer ikke helt med min smak... Så alle 4 kommer veldig langt ned. Nathaniel er verst.
Anonym bruker Skrevet 6. november 2011 #4 Skrevet 6. november 2011 NiKlas og Philip syns jeg er fine. De andre kan jeg styre meg for.
Anonym bruker Skrevet 6. november 2011 #5 Skrevet 6. november 2011 Liker virkelig ingen, Alexander går til nød.
Anonym bruker Skrevet 6. november 2011 #6 Skrevet 6. november 2011 Vær så snill: IKKE Nathaniel eller Dennis! De andre er greie, Aleksander best, Philip og NiKlas (med K!) deler 2. plass.
Anonym bruker Skrevet 6. november 2011 #7 Skrevet 6. november 2011 Jeg likte alle utenom dennis. Også ville jeg personlig skrevet Filip med F. Ikke mye hjelp å få her
Anonym bruker Skrevet 6. november 2011 #8 Skrevet 6. november 2011 Jeg ville gått for Niklas eller Nathaniel - nydelige navn .
Anonym bruker Skrevet 6. november 2011 #9 Skrevet 6. november 2011 Hvis jeg måtte velge, ville det blitt Aleksander. Philip høres ut som en prompelyd, Niclas høres ut som tisselass, Nathaniel høres ut som ei veik kjerring og Dennis er bikkjenavn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå