TøffiTrynet☠ Skrevet 6. november 2011 #2 Skrevet 6. november 2011 Er ikke så glad i typisk julebakst, så jeg baker: Kanelboller Muffins Gulrotkake Rosinboller Ostekake Pepperkaker kjøper vi, og andre småkaker får vi avsvigermor. (Krumkake, f.eks).
Anonym bruker Skrevet 6. november 2011 #3 Skrevet 6. november 2011 Kanskje pepperkaker og kanskje ei vanlig rund kake. Småkakebaksten kan de som kan og liker det, gjøre. Jeg betaler det det koster.
Anonym bruker Skrevet 6. november 2011 #4 Skrevet 6. november 2011 Grovt og fint brød og rundstykker, kaker og slikt blir ikke spist, ja også lager vi pepperkaker og pepperkakehus en dag da , men det er for kosens skyld med barna
Anonym bruker Skrevet 6. november 2011 #5 Skrevet 6. november 2011 kokosmakroner risboller colakaker sjokoladekake pepperkaker og pepperkakehus
Ireyna Skrevet 6. november 2011 #6 Skrevet 6. november 2011 Jeg baker kokosboller, colakaker, tynnkake, smultringer, sarah bernard og karameller. I tillegg til gode brød, rundstykker, boller, og desserter på de ulike dager. Ja, vi er en stor familie, og ja, vi er glad i søtt ;P
Anonym bruker Skrevet 6. november 2011 #7 Skrevet 6. november 2011 pepperkaker, hvite kakemenn, sjokoladekarameller, kromkaker
Gjest Kira 1 + 1 underveis ♥ Skrevet 6. november 2011 #8 Skrevet 6. november 2011 Jeg kommer fra en typisk "må ha minst 7 slag til jul"-familie;) Så vi baker alltid: - Pepperkaker - Serinakaker - Berlinerkranser - Kokosmakroner - Kromkaker - Krydderkake også varierer vi litt mellom disse: - Kransekake - Sandkaker - Fattigmann - Delfiakake - Konfektkake
Anonym bruker Skrevet 6. november 2011 #9 Skrevet 6. november 2011 Kun pepperkaker (ikea) Og kanskje noen boller Er IKKE noen bakermester og er egentlig ikke glad i kaker. Men pepperkaker er jo et must for oss med barn, så det lager jeg sammen med barna mine:)
Anonym bruker Skrevet 6. november 2011 #10 Skrevet 6. november 2011 Sarah bernard, nøttekaker, pepperkakehus og store hjerter til å ha i vinduet, mye kringler og horn. Tror ikke det blir så mye mer i år. Er ikke så glad i mangen av de tørre julekakene. Får lefse av svigermor.
Anonym bruker Skrevet 6. november 2011 #11 Skrevet 6. november 2011 Pepperkaker og marsipankuler. I år skal jeg ikke skeie ut en hel måned, kun juledagene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå