Anonym bruker Skrevet 6. november 2011 #1 Skrevet 6. november 2011 Akkurat nå driver guttungen og lager et fødselsdagskort. Limer og klipper. Men været er dritt og bursdagen er ikke før i morgen. Igår bakte vi, har spilt spill, sett film og hatt besteforeldre på besøk. Vi har vært syk så har ikke lyst gå ut idag siden det nesten er kuling her og regner masse. Satser heller på å være helt frisk i morgen til jobb og bhg. Derfor spør jeg; hva gjør dere idag? Når dere ikke sitter her da;) Jeg trenger tips, er tom etter noen innedager:(
Anonym bruker Skrevet 6. november 2011 #2 Skrevet 6. november 2011 Inndager her også, så dårlig med tips.... Min mann to med seg våre to eldste til svigers igår. De kommer hjem først ikveld... Mannen har visstnok fått noe virus i magen, så han er syk. Selv er jeg hjemme med vår 7mnd gamle datter som har rundt 39 i feber på 3.dagen. Vi holder oss inne og prøver å kose oss. Gjør litt i huset og sitter nok også litt for mye på nett. Er sliten da sønnen vår har vært mye syk denne uka med sykehusinnleggelse osv. Planen idag er; Vaske gulv oppe Støvsuge(kanskje vaske) nede Tørke støv overalt ...og sløve....
Anonym bruker Skrevet 6. november 2011 #3 Skrevet 6. november 2011 Takk for svar. Kanskje det blir vasking her også Ringte nettopp på døren og der sto nabogutten og lurte på om han fikk komme inn å leke, så da har jeg litt mindre dårlig samvittighet. Han har vært hjemme denne uken med det samme så da er de i godt selskap:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå