Gå til innhold

Kompisen til ..

Anbefalte innlegg

Skrevet

en jeg havnet i seng med 2 ganger, noe jeg aldri skulle gjort, har tatt kontakt med meg.

Denne jeg havnet i seng med, hadde både samboer og 3 barn.. Angrer veldig idag, men jeg visste ikke om det.. Og heretter vil jeg gjerne lete etter alle slags informasjon før mann jeg møter. Jeg ble veldig forelsket og blinda kanskje.. Dagen jeg fant ut at han hadde samboer og barn, avsluttet jeg. Jeg ble kvalm..

Men over til saken.. Da jeg møtte han, sa han ifra om at denne kompisen som nå har tatt kontakt, at jeg burde holde meg unna kompisen hans... og etterpå i en melding fikk jeg "Du er jo min"..

Er litt usikker på om jeg burde svare kompisen? Eller høre på "rådet" fra tufsen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Om jeg er din så burde du kanskje pissa rundt meg for å markere slik at ingen andre kan få meg. Tosk!"

Det ville jeg svart på en slik idiot-melding

Skrevet

Ja, jeg var jo "hans" helt til det kom fram at han hadde både samboer og barn, da var han rene drittsekken..

Men vet ikke om jeg burde tro det er noe tull med kompisen eller ikke?

Eller om det bare var fordi han ville ha meg før meg selv.. ?

Skrevet

for dt første er du en løs skjøge som puler på menn md samboer og barn.

for det andre er denne mannen like latterlig som tror han har eierett på deg som elskerinne.

Skaff dg litt stolthet og respekt for deg selv, bruk trangere skjørt og finn deg menn uten koner og barn!

Skrevet

Løs skjøge? Jeg visste da ikke at han hadde samboer og barn?

Åssen i huleste kan jeg være løs skjøge av DEN grunn?

Skrevet

Jeg ville ha gitt 100% f i hva han måtte mene. Taper.

Skrevet

Så du hadde pratet med kompisen uansett? Og muligens møtt han, om det hadde vært av interesse.. ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...