Anonym bruker Skrevet 6. november 2011 #1 Skrevet 6. november 2011 Hva er stygg julepynt da? Og hva har dere hjemme? Jeg liker ikke hvit/sølv og minimalistisk kald julestil, å her er det rødt/grønt og nisser. Samt juleblomster og barnepynt:)
Anonym bruker Skrevet 6. november 2011 #2 Skrevet 6. november 2011 Er ikke særlig glad i nisser, særlig ikke "amerikanske" nisser. Og så liker jeg ikke glitter på treet. Liker heller ikke den minimalistiske eller "naturlige" stilen. Hadde noen naboer som pyntet sitt furutre med røde tre-epler og heklede røde hjerter og ingen ting annet. De mente tydeligvis at dette var et slags smakfullt alternativ til den smakløse pynten hjemme hos "folk flest"
Anonym bruker Skrevet 6. november 2011 #3 Skrevet 6. november 2011 flagg og glitter på treet er ikke pent, heller ikke amerikanske nisser. Jeg liker ikke masse smånips så jeg foretrekker noen få store julepynteting istedet for mange små. Også syns jeg de fleste adventstaker er stygge, jeg liker heller julestjerner i vinduet.
Anonym bruker Skrevet 6. november 2011 #4 Skrevet 6. november 2011 Det er veldig mye av julepynt jeg ikke liker, men det er godt vi har forskjellig smak. Vi lager en nisselandsby på en benk hvert år. Der er det hus, låve, juletre (ett konglejuletre med lys jeg hadde som adventstake i vinduet når jeg var liten, stygg som juling men passer i landsbyen vår) der er det ørten nisse, snømenn, mus og annet. Det er ungenes leke hver desember. De leker nesten ikke med annet, de setter den opp og har full kontroll. Er det noe som går i stykker der så bryr jeg meg ikke. Ting som kan gå i stykker og jeg er redd for står på høye steder så ungene ikke kan leke med de. Utover det så er det noen ting rundt i huset, men ikke så veldig mye. Ungene flytter og styrer med dette også, så passer at jeg liker ting i tre og metall, det går ikke i stykker. Jeg syns ikke at julen skal bli at de ikke kan røre ting. Det blir jul her selv om det ikke bugner over av nisser og rødt. Det er jo også endel ting ungene har laget, men veldig mye av det ender i landsbyen vår, for de lager små ting til den. De liker den så godt. (de har allerede begynt å spørre om når vi skal sette den opp) Når vi lager pepperkaker blir det også noen store som vi henger i vinduet med røde sløyfer på. Juleblomster har vi lite av. Svibler har ungene en hver av, de må vist ha lukta og min mann har sagt det er greit. Han tar seg ekstra allergitabletter den uka de blomstrer. Hun ene ønsker seg amaryllis hver jul og det får hun, men den har hun på rommet slitt slik at min mann ikke reagerer så.
Anonym bruker Skrevet 6. november 2011 #5 Skrevet 6. november 2011 Så ett foto med hvit og sølv julepynt i ett stabburet chic hjem. Med rosa plast juletre. Styggeste jeg noengang har sett.
Anonym bruker Skrevet 6. november 2011 #6 Skrevet 6. november 2011 Haha, stavekontroll fra helvete Shabby chic hjem! Ikke stabburet
Miztery Skrevet 6. november 2011 #7 Skrevet 6. november 2011 Hehe, jeg ser for meg Stabburet chic, må jo være som en litt røffere fransk landstil, med fenalår hengende i vinduet og sånt..hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå