Feita Skrevet 6. november 2011 #1 Skrevet 6. november 2011 Finner så mange "svar" på google. 190-200 grader hvor lenge??
Feita Skrevet 6. november 2011 Forfatter #3 Skrevet 6. november 2011 He, he. Ok... Den begynner å bli det nå. Tror jeg hadde i litt mye smør. Den flyter litt... Vel, vel. Schmaker vel godt for det håper jeg. Med litt vaniljeis :-)
jordbærsjokolade Skrevet 6. november 2011 #4 Skrevet 6. november 2011 Litt mye smør gjør ikke noe:) Den blir nok crunchy likevel! Det er godt da!
Feita Skrevet 6. november 2011 Forfatter #5 Skrevet 6. november 2011 Sitter og spiser nå med vaniljeis. Den er god. Litt myk inni, men crunchy på toppen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå