Liv & Røre Skrevet 6. november 2011 #1 Skrevet 6. november 2011 Synes å huske at det er på denne tiden av året...
Anonym bruker Skrevet 6. november 2011 #2 Skrevet 6. november 2011 Neste søndag. Alltid andre helga i november
Anonym bruker Skrevet 6. november 2011 #4 Skrevet 6. november 2011 Huskeregelen er at farsdag er andre helgen i november og morsdag er andre helgen i februar. Så farsdag er neste søndag.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 6. november 2011 #5 Skrevet 6. november 2011 Næh, det er på bursdagen min, den 13.
Liv & Røre Skrevet 6. november 2011 Forfatter #6 Skrevet 6. november 2011 Puh, godt å høre Da har vi god tid til å tegne nusselige kort
Anonym bruker Skrevet 6. november 2011 #7 Skrevet 6. november 2011 Ta det helt med ro. Handelsstanden kommer til å minne deg på det. Hvert år.
Anonym bruker Skrevet 6. november 2011 #8 Skrevet 6. november 2011 Feirer ikke vi så det blir verken kort eller gave. (samme med morsdag altså)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå