Gå til innhold

livet som fosterforeldre

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som er nysgjerrige på hva det innebærer? jeg har skrevet en blogg fra vi startet på pridekurs og oppdaterer jevnlig, og om noen har lyst til å lese er de velkommen.

http://cirkelineshverdag.blogspot.com/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kjempefin blogg!:) Ble helt revet med av teksten, og ble både rørt og glad:) Jeg skjønner deg utrolig godt, du må rives mellom følelsene hele tiden, men for en utrolig givende reise dere har gitt dere ut på, krevende ja, men alikevel er det jo dette det handler om, kjærlighet, til syvende og sist. Lykke lykke til!

Skrevet

Har ikke vært inne på linken din, men vi har tenkt på dette i godt over ett år nå, så vi får vel "kaste" oss ut i det vi også. Har veldig lyst!!

Skal lese bloggen din jeg!

Skrevet

PS: Føler du at du måtte utlevere deg veldig på disse kursene, samtalene osv. eller var det bare hyggelig? Tenker litt på sånn at man kanskje kan føle at de er "ute etter" å finne feil?? Selv har jeg plettfritt rulleblad og har ikke noe å skjule, men jeg liker ikke å føle meg uglesett om jeg kan kalle det det :-)

Men jeg skjønner jo at de ønsker å vite mest mulig om ev. fosterforeldre, fordi de skal jo tross alt ta seg av barn som gjerne har litt ekstra bagasje. Men har veldig lyst på ei lita tulle eller noe. 0-5 år er liksom mitt ønske. Også p.g.a. at et ev. fosterbarn skal være yngre enn dine egne.

Skrevet

Håper dere får avklaring på situasjonen snart! Å gå slik å vente er helt forferdelig. Her tok det 5 mnd før saken kom opp og det kommer nok fler. Men fylkesnemdsaken fikk hvertfall oss til å lande og puste ut.

Masse lykke til =)

Skrevet

tusen takk for tilbakemelding fra dere alle., dere kan skrive kommentarer på bloggen min og der er det lettere for meg å svare. Til deg som spør om vi følte oss "utspurt" eller om det bare var hyggelig så kan jeg gi deg til svar at det er litt begge deler, du må gi mye av deg selv men dette er egentlig helt ok og lærerikt, og det var kjempehyggelig og ganske morsomt i tillegg! absolutt noe å anbefale. men til alle dere som vil kommentere eller spørre om noe så må dere skrive til meg på bloggen min, det er lettere å få svar der:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...