Anonym bruker Skrevet 6. november 2011 #1 Skrevet 6. november 2011 jeg vet jeg skal ha el en av dagene, men på strimlene fra billige tester.no får jeg bare en lys lys strek, altså negativ el... i dag sitter jeg med el smerter(moderate) men el testen var neg fredag, lørdag og i dag....
Anonym bruker Skrevet 6. november 2011 #3 Skrevet 6. november 2011 Det er nå i allefall ingen grunn til å avstå fra sex :-) Kanskje du burde prøve å teste for el på ettermiddagen i stedet for morgen? Og kanskje du har positiv el-test bare en dag mens el-smertene kommer tidligere? :-) Stole blindt, nei, men de testene er pålitelige i det at de reagerer på LH.
Anonym bruker Skrevet 6. november 2011 #4 Skrevet 6. november 2011 Begynner å lure her ja avstå fra sex? hehe, å nei det skjer vel ikke får bare fortsette å teste igrunn da
Anonym bruker Skrevet 6. november 2011 #5 Skrevet 6. november 2011 Dersom du allerede har testet i dag så har du testet for tidlig. Man skal teste etter EL på ettermiddagen/kveld, ikke på morgenen. Dette fordi LH-hormonet alltid stiger utover dagen, i motsetning til HCG som konsentreres i urinen over tid, derfor anbefales det å teste etter HCG på morgenurin, mens EL-tester på ettermiddagen. Så test i 6-7-tiden igjen. Men siden du har smerter så vil jeg tro at stigningen din var i går, slik var det for meg iallefall, jeg fikk utslag kvalden før den faktiske eggløsningen.
Anonym bruker Skrevet 6. november 2011 #6 Skrevet 6. november 2011 med cb fikk jeg positiv el test på morningen. Men de er mer sensitive enn billigtestene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå