Anonym bruker Skrevet 5. november 2011 #1 Skrevet 5. november 2011 Og at ingen (!) hadde fått tak i meg.. Jeg er så møkk lei! Vært litt godt, og samtidig hadde folk rundt meg muligens kjent smerten de gir meg..
Anonym bruker Skrevet 5. november 2011 #2 Skrevet 5. november 2011 Kjenner til følelsen Tenker samme tanken når jeg av og til er drittlei alt! Hehe
Anonym bruker Skrevet 5. november 2011 #3 Skrevet 5. november 2011 Huff.. men jeg er på det punkte at jeg kunne stikki og vært borte noen dager nå.. om jeg så bare hadde bensin eller en eller annen måte og komme meg bort, og noen å være hos..
Anonym bruker Skrevet 5. november 2011 #4 Skrevet 5. november 2011 Me too.. Satt akkurat og sjekket flybilletter.. Vet ikke hvor men.. Vil bort 3 daer uten at noen vet hvor jeg er.. slappe av..
Anonym bruker Skrevet 5. november 2011 #6 Skrevet 5. november 2011 Godt jeg ikke er alene om det.. Ringe til en eller annen som er ute å kjører nå, så får jeg ihvertfall skyss..
Anonym bruker Skrevet 5. november 2011 #8 Skrevet 5. november 2011 Jeg vil bare ha fred, slippe tanker, tårer.. og tull.. bare noen dager... hi..
Anonym bruker Skrevet 5. november 2011 #9 Skrevet 5. november 2011 Hvorfor har du tanker, tårer og tull da?:/ *klemme*
Anonym bruker Skrevet 5. november 2011 #10 Skrevet 5. november 2011 Det er liksom alt.. alt og alle er på en måte i mot meg.. Jeg gråter, er sykt sliten.. og mat og drikke har idag vært ukjent.. Er skikkelig slapp og ligger nå i senga og føler alt bare er helt.. umulig.. Har på en måte svartnet før meg så glemmer liksom hva som virkelig plager meg, er så sliten.. Hi..
Anonym bruker Skrevet 5. november 2011 #11 Skrevet 5. november 2011 Off hørtes ikke bra ut :/ Har du mann og barn? Det er nok bare noe du føler i dag, siden humøret ikke er helt på topp Eller?
Anonym bruker Skrevet 5. november 2011 #12 Skrevet 5. november 2011 Jeg gjorde det for 1-2 år siden! Jeg var møkk lei alt og alle, gråt av alt, følte at hele verden raste rundt meg så jeg fant ut at jeg måtte bort! Ringte til en jeg kjente på andre siden av landet og spurte om jeg kunne komme på besøk. Det kunne jeg så jeg bestilte flybilett å reiste dagen etter! Det var godt å komme seg bort! Klarte å samle tankene litt, men samtidig så var jeg bare borte i noen dager og problemene forsvinner ikke på den tiden, det blir bare utsatt... Men jeg fikk iallefall samlet meg litt for jeg hadde det ikke bra når jeg reiste! Sender deg en klem jeg:) heldigvis så bruker det meste å ordne seg etterhvert:)
Anonym bruker Skrevet 5. november 2011 #13 Skrevet 5. november 2011 Jeg har samboer, og prøver å bli gravid.. Syns egentlig den siste tiden har vært sånn, men idag er det værre.. Jeg orker ingenting da jeg kommer hjem om dagen.. Og kveldene er verst, jeg kan gråte meg i søvn.. og spiser omtrent ingenting.. slitsomt å ha det sånn..
Anonym bruker Skrevet 5. november 2011 #14 Skrevet 5. november 2011 Off det hørtes fælt ut :/ Du er ikke på vei inn i en depresjon? Sliter dere med å bli gravide kanskje? Sett deg ned å snakk med samboer om følelsene dine, det pleier å hjelpe:)
Anonym bruker Skrevet 5. november 2011 #15 Skrevet 5. november 2011 Huff.. Jeg aner ikke helt.. Eneste jeg vil er at folk skal på en måte ane litt om hva slags smerte jeg får, og hva de gjør når de bare serverer negativitet.. Det knekker meg.. Jeg har så lyst at de skal føle bekymring og at det muligens går så langt at de må etterlyse meg, jeg vet det er dumme tanker men.. Hi..
Anonym bruker Skrevet 5. november 2011 #16 Skrevet 5. november 2011 Hvem er det som serverer så mye negativitet til deg da?:/ Og hva er det du i grunn er så lei deg for? Kanskje det blir litt lettere om du klare sette ord på det ? Klem
Anonym bruker Skrevet 6. november 2011 #17 Skrevet 6. november 2011 Det er så mye at det ikke nytter å sette ord på det.. :/ Hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå