Anonym bruker Skrevet 5. november 2011 #1 Skrevet 5. november 2011 Jeg sitter å glor litt på diverse blogger, og koser meg med sjokolade og farris, og har sendt gubben ut på pub
Anonym bruker Skrevet 5. november 2011 #2 Skrevet 5. november 2011 Har brukt kvelden på å forberede dåp i morgen. Nå har jeg stranda i sofaen med litt mat og et glass kald Cola, mens jeg surfer litt på nettet. Skal straks finne senga.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2011 #3 Skrevet 5. november 2011 Gubben er trøtt etter en liten omgang, så han sover nok snart. Jeg sitter å ser på reprisen av ungkarskvinnen og følger med på bim. Og spiser klementiner...nam nam;)
Anonym bruker Skrevet 5. november 2011 #4 Skrevet 5. november 2011 Jeg sitter å renskjærer et høstbilde av minsten. Og svipper innom her når jeg blir lei. Tar tid og blir sliten i hånda.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2011 #5 Skrevet 5. november 2011 Lykke til med dåp i morgen 00.00 ) Stor dag for store og små!! Hehehe utruligt hva en liten omgang kan gjør med disse mannfolka knis HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå