pandabjørn Skrevet 5. november 2011 #1 Skrevet 5. november 2011 hvor gamle er de? tenkte jeg skulle kjøpe slike til mine barn til jul ei jente som blir 4 i nov og en gutt som blir 6år.....er jenta for liten til å få et slikt spill?? enten må jeg gi til begge eller så får jeg la være ;( tente å høre hva dere synes evnt hva slags spill anbefaler dere??
lille. Skrevet 6. november 2011 #2 Skrevet 6. november 2011 Min gutt var 4 år når han fikk sin første DS, å det gikk kjempe fint:) Jeg trur barna dine kommer til å bli kjempe glade om de får DS til jul:=)
Feita Skrevet 6. november 2011 #3 Skrevet 6. november 2011 Enig med lille. Her fikk datteren DS når hun var litt over 5 om jeg husker rett. Men hun hadde allerede spilt det hos venner. Så 4 og 6 år er nok helt perfekt!! Spill: Super Mario e.l. til gutten og Hello Kitty, Prinsesse Peach, Littelest PetShop e.l. til jenta
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 6. november 2011 #4 Skrevet 6. november 2011 Største her begynnte å spille på min DS når hun var 3år. Litt knoting i begynnelsen, men det tok absolutt ikke mange gangene før hun kunne det nesten bedre enn meg;) Så i år tenkte jeg at minste (som fyller 3i jan) skal få ds til bursdagen. Om du kjøper DSi, så er det f.eks kamera og tegneprogram på den, som ihvertfall mine synes er kjempemorro:) Spill som spilles mest her: Super Mario, Kaptein sabeltann, josefine, Mario Kart, Pet shop, Hello Kitty Innimellom: Crash bandicoot, tingeling,spyro
Fire småtroll Skrevet 6. november 2011 #5 Skrevet 6. november 2011 Her fikk eldste til 7-års dagen sin og var "overmoden", fikset det med en gang og synes det var kjempegøy. Lillebror på 4,5 år gråt og gråt fordi han også ville ha en sånn.. Så da gikk vi i banken og tok ut pengene han fikk til sin bursdag og kjøpte til han også, han fikset det med en gang. Nå er de 7 og 10 år så de har avansert til vanskeligere spill og nye DS'er, mens lillesøster på 3 år har arvet de gamle og spiller som bare det. Går mye i Mario Bros på henne og hun begynner bli flink.
mamman til to gutter Skrevet 6. november 2011 #6 Skrevet 6. november 2011 Sønnen min fikk til jul da han var 3,5år. Da fikk han Mariokart og syns det var veldig stas å kjøre. Han var ikke så veldig flink i begynnelsen og kom laaaaangt etter de andre bilene i mål hver gang, men han syns det var veldig gøy uansett og hadde vel egentlig ikke skjønt at det var førstemann til mål som var poenget. Nå er han 4,5år og har hatt ds snart et år og har definitivt skjønt poenget og nå kommer han sjeldent sist og av og til også først:-) Det med å være klare for ds eller ikke kommer nok også an på hva de har vært vant til av elektroniske "dingser" fra før også. Vi har hatt pc med touchskjerm som vi fikk når han var ca1år og han har fått bruke den til nrksuper på nett osv siden da, så han er vant til det. Datteren til en av venninnene mine er tre år eldre enn han og får fortsatt ikke til spill på ds hvor hun trenger å begge hender til å styre forskjellige knapper på, men det er jo nettopp fordi hun ikke har brukt noe særlige sånne ting før, så det er jo egentlig bare en fin anledning for henne å trene opp finmotorikken og øye/håndkordinasjon.
Mammaen til Lillegutt+maijente Skrevet 6. november 2011 #7 Skrevet 6. november 2011 5 år, men kjekt for sønnen din og "være inne i det" til skolestart.. Så synes de begge kan få det i år:)
pandabjørn Skrevet 6. november 2011 Forfatter #8 Skrevet 6. november 2011 Takk for mange positive tilbakemeldinger da blir det ds spill til jul
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 6. november 2011 #9 Skrevet 6. november 2011 Datteren min fikk til 5årsdagen sin og det var veldig stas:) Ønsket seg lenge. Har Mario, Dora og Little petshop
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå