Anonym bruker Skrevet 5. november 2011 #1 Skrevet 5. november 2011 Fordi hun begynte og gråte siden hun ikke fikk kjøpt det snopet hun ønsket seg til filmen skulle begynne:( Ble helt sjokkert, er det mulig og oppføre seg slik og i tillegg når det er andre mennesker tilstede? Forøvrig satt jenta og hulket under hele filmen og sønnen min forsøkte og by henne litt av hans snop, men hun ristet bare på hodet:(
Anonym bruker Skrevet 5. november 2011 #2 Skrevet 5. november 2011 Og du ringte ikke politiet fordi???
Anonym bruker Skrevet 5. november 2011 #3 Skrevet 5. november 2011 Ikke vi som trenger den informasjonen, men politiet!
Anonym bruker Skrevet 5. november 2011 #4 Skrevet 5. november 2011 Nå er jeg sjokkert...du var vitne til at en far slo ned datteren sin så gjorde du ikke noe med det?
Anonym bruker Skrevet 5. november 2011 #5 Skrevet 5. november 2011 Du må vel gå videre med det. - Stakkars jenta som hadde gledet seg til kino og få spise snop. j.. drit foreldre.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2011 #6 Skrevet 5. november 2011 Slo han ned datteren sin? Og hva gjorde så du med det? Jeg hadde rivd tak i mannen og gitt han ei kraftsalve han aldri ville glemme. Og så ringt politiet..
Anonym bruker Skrevet 5. november 2011 #8 Skrevet 5. november 2011 Hi....er du helt på tur?! Du ser en mann slå et barn, og du kontakter ikke politiet? Du satt ved siden av de under hele forestillingen og gjorde ingenting? Hva tenker du med?
Anonym bruker Skrevet 5. november 2011 #9 Skrevet 5. november 2011 Jeg er helt sikker på at mannen har en diagnose og på den måten kanskje har en unnskyldning for å opptre slik han gjorde. Du derimot finnes det ingen unnskyldning for. Observere noe slikt, for så å bare fortelle en gjeng hønsehjerner på et babyforum om det? Skam deg!
Anonym bruker Skrevet 5. november 2011 #10 Skrevet 5. november 2011 Har store problemer med å tro at dette er sant.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2011 #12 Skrevet 5. november 2011 Det finnes ingen unnskyldning for å slå et barn uansett hvordan diagnose men har!
Anonym bruker Skrevet 5. november 2011 #14 Skrevet 5. november 2011 Må nesten henge meg på resten her.. Hva gjorde du?? Skulle ønske noen hadde hatt "baller" nok til å ringe politiet når jeg ble slått av min far foran flere folk for mange år siden.. Kanskje jeg hadde sluppet unna litt før og sluppet å gått i terapi i 10 år.. Men nei HI, sitt heller og prat om det som en god historie istedet for å ta affere... Makan!
Anonym bruker Skrevet 5. november 2011 #15 Skrevet 5. november 2011 Jepp. DU er et Troll. Ingen lager en slik overskrift, -Venter med å få mange spm. Og ikke kommer med en mer detaljert forklaring.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2011 #16 Skrevet 5. november 2011 Det er vel pga slike hendelser en har nødnummer her i landet. Når en er vitne til slikt ringer en 112.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå