Anonym bruker Skrevet 5. november 2011 #1 Skrevet 5. november 2011 Jeg og søstra mi har kranglet, og jeg følte meg ikke helt velkommen i bursdagsselskapet hennes igår, så jeg valgte og ikke reise.. Jeg sendte melding idag og forklarte og i tillegg gratulerte... Men har ikke fått igjen noe svar.. Var det dumt av meg å ikke gå?
Anonym bruker Skrevet 5. november 2011 #2 Skrevet 5. november 2011 Ojsann.. må ha vært litt av en krangel siden du ikke kunne ringe henne på bursdagen.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2011 #3 Skrevet 5. november 2011 Virker som du tenkte mer på deg selv enn på henne på selveste bursdagen hennes ja. Du har nok såret henne ved å holde deg unna og dagen etter unnskylde deg med at du ikke følte deg velkommen.. Ville sagt pens unnskyld fordi du var egoistisk.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2011 #4 Skrevet 5. november 2011 Ja, jeg syns det var dumt å ikke gå. Rett og slett fordi det hadde vært en måte å vise søsteren din at du er glad i henne selv om dere har kranglet. Hvorfor har dere ikke ordnet opp etter krangelen da?
Anonym bruker Skrevet 5. november 2011 #5 Skrevet 5. november 2011 Ja, jeg angrer.. Vi har kranglet i flere uker.. Etter meldingene jeg har fått fra henne følte jeg meg ikke akkurat velkommen, og litt kleint å komme inn døra der og si hei, mens ingen svarer.. ?
Anonym bruker Skrevet 5. november 2011 #6 Skrevet 5. november 2011 Men når fikk du invitasjon da, siden dere har kranglet i flere uker? Og jeg lurer forsatt på hvorfor dere ikke har ordnet opp? Vær enig og å være uenige om dere ikke klarer noe annet!
Anonym bruker Skrevet 5. november 2011 #7 Skrevet 5. november 2011 Moren min og lillesøsteren min (7) ville ha meg med, og av den grunn siden jeg sa at jeg ikke følte meg velkommen til de, så hadde lillesøsteren min spurt henne (19) om jeg ikke var ønsket, siden jeg og hun ikke var på talefot.. Hun på 7 hadde fått svar om at jeg var ønsket men at hun, slik som meg, ikke hadde sendt melding - ettersom det bare har blitt bråk ut av det.. Hvorfor, jeg vet ærlig talt ikke. Da vi endelig skriver til hverandre risser det opp i det vi har kranglet om... og det å besøke skal vi ihvertfall ikke, uansett det bare er 1 time å kjøre...
Anonym bruker Skrevet 5. november 2011 #8 Skrevet 5. november 2011 Skikkelig smart å dra en liten unge inn i krangelen deres da!! Begynner å lure på hvor gammel du er jeg HI?
Anonym bruker Skrevet 5. november 2011 #9 Skrevet 5. november 2011 Så søsteren du krangler med er 19 år? Hvor gammel er du da? Høres nesten ut som en helt ufarlig krangel som dere har gjort verre enn nødvendig.. Hva har dere kranglet om da?
Anonym bruker Skrevet 5. november 2011 #10 Skrevet 5. november 2011 Dra en liten unge inn i krangelen? Hun spurte siden jeg ikke møtte opp? Er vel klart det siden hun helst vil at hele famillien skal være samlet. Jeg er noen år eldre enn henne.. Var noe hun ikke likte med tanke på samboer, og at hun kom til å ta tak i han om hun så han igjen.. Det bygget seg opp og alt ble bare tull..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå