Anonym bruker Skrevet 5. november 2011 #1 Skrevet 5. november 2011 Kjæresten min er verdens beste, har ikke vært med noen som er som han... Han er i sitt første forhold, og jeg tror faktisk jeg er den eneste han har hatt. (28 år) Meeen...... Han er ikke så flink til ting, har iallefall begynt å legge merke til det nå.. Vi har vært sammen i 3 år, og jeg har barn fra før. Han er hjelpsom, og snill, men ting er liksom litt rart innimellom... Han er veldig kosete, eller det vil si, han vil ha mye kos.. så nonstop. Noe jeg som regel gjør, men ofte føler jeg det blir masete... Han derimot, koser ikke på meg. Må be han om å stryke meg på ryggen og slikt. Han gir meg sikkert 20 klemmer om dagen, som varer lenge... men det kommer alltid, kan du stryke meg på ryggen mens vi koser.. For all del, jeg liker å kose, men vil ha litt tilbake føler jeg... I begynnelsen av forholdet var han veldig på meg, og strøk på meg og viste stor interesse for meg, men det dabbet av. Nå er det liksom han, han, han.... :S Jeg klager ikke, men blir på en måte litt usikker, for føler at han blir egoistisk.. jeg sier ofte ting som: når er det min tur da, elskling? kan godt stryke meg på ryggen også altså... Men da jatter han bare, og ting blir ikke noe annerledes.. I dag har han vært veldig masete.. jeg har arbeidshelg, og kom hjem til et rotete hus (som var ryddig før jeg dro) og la ungene som hadde passet i hele dag. Takknemlig altså, men ble litt sliten når det var så mye å rydde. "Kan du stryke meg litt?" kommer det 2 sekunder etter jeg slenger meg i sofan... Ja, det var enda mer omsorg og pleie jeg ville gi akkurat nå du..... HVA MED MEG?? Syyyteinnlegg delux, men begynner å irritere meg... hvordan få han til å skjønne mer, uten å være klagete?
Anonym bruker Skrevet 5. november 2011 #2 Skrevet 5. november 2011 Du må nok bare si det som det er gitt. Neste gang han spør så kan du jo spørre om ikke hen kan kose litt på deg først Om han ikke vil så trenger ikke du å gjøre det heller. Sier ikke at man skal gjøre det sånn hele tiden, men bare for å fåhan til å skjønne at du vil ha litt også.
Gjest Filifjonka Skrevet 5. november 2011 #3 Skrevet 5. november 2011 Kanskje du skulle svart noe slikt som at "Selvsagt skal jeg stryke deg på ryggen. Med en gang du har ryddet stua, vasket doen og tømt oppvaskmaskina. Og du, heng opp den klesvasken også mens du er i gang. Så skal det bli stryking her, vet du." Men for å være litt mer seriøs: Har du prøvd å prate med ham om det? Si det saklig og rolig og på en ordentlig måte. Snakke om fordeling av arbeidsoppgaver i hjemmet. Mange menn trenger veldig konkrete beskjeder av typen "Hvis du vasker doen to ganger i uka blir det faktisk mer på deg." Fortell ham at du blir sliten av både å jobbe, rydde etter ham og ungene etter jobb for deretter å oppfylle hans forventninger om kos.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå