Anonym bruker Skrevet 5. november 2011 #1 Skrevet 5. november 2011 Noen som bor i Nittedal eller har kjennskap til om det er ok å bo der? Tenker på skole, bhg osv....
Anonym bruker Skrevet 6. november 2011 #4 Skrevet 6. november 2011 Vi bor i Nittedal. Det er helt ok. Litt stusselig på Slattum da... jeg ville prioritert omtrent alle andre steder i bygda
Anonym bruker Skrevet 6. november 2011 #5 Skrevet 6. november 2011 signerer 19:07.Men liker mann seg litt av sides er det jo greit.. Her er forøvrig en oversikt over skolene i Norge: http://www.nrk.no/nyheter/innenriks/valg/valg2011/1.7764779
Anonym bruker Skrevet 6. november 2011 #6 Skrevet 6. november 2011 Bor ikke der selv, men elskeren min bor der... har inntrykk av at han og familien trives greit.
Anonym bruker Skrevet 26. november 2011 #7 Skrevet 26. november 2011 Hei! Vi flyttet til Nittedal, Rotnes i oktober og vi stortrives. Vi fikk barnehageplass med engang. Og vi er veldig fornøyd med den. Jeg jobber i oslo og det er veldig greit å ta tog, vi bor rett ved togstasjonen. Tenker dere på å flytte hit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå