Anonym bruker Skrevet 5. november 2011 #1 Skrevet 5. november 2011 Har bestilt en kopi av journalen min fra sykehuset. Denne ble sendt fra sykehuset for snart 2 uker siden, og er enda ikke kommet hit. får vondt i magen på å tenke på at den kanskje er kommet på avveie. evt "noen" kan finne den og lese den.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2011 #2 Skrevet 5. november 2011 DU må gå på posten og etterlyse den, må fylle ut ett sånt skjema. Husker ikke om det er deg eller avsender som må gjøre det..
Anonym bruker Skrevet 5. november 2011 #3 Skrevet 5. november 2011 Jeg ringte akkurat legen for å så journalen min sendt til min nye fastlege. De må sende dette rekomandert, de har ikke lov å sende det uten det sa hun. Jeg som må betale for å få sendt den så det blir jo litt. Om ikke må jeg selv komme og hente, og det hadde jeg ikke mulighet til nå desverre. Så da skal de vel ha sporingnr på pakken din.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2011 #4 Skrevet 5. november 2011 å, kanskje de gjør det?! Det sa ikke damen jeg snakket med. bare at jeg måtte følge med og ringe tilbake hvis den ikke dukket opp. Hi
Anonym bruker Skrevet 5. november 2011 #5 Skrevet 5. november 2011 Den er helt sikkert sendt som vanlig brev og da er det i prinsippet umulig å spore og det er ikke noe større sannsynlighet for at det dukker opp om man melder fra at det ikke har kommet frem. Sannsynligheten er stor for at den har forsvunnet et eller annet sted i postens system og at ingen noen gang kommer til å åpne den for å se hva som står der. Det er jo heller ingen som har noen interesse av å lese det, så lenge ingen av naboene dine følger med på posten din for å se om det kommer noe interesant og har tatt den ut av postkassa di og det er det veldig liten sannsynlighet for at noen har gjort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå