Anonym bruker Skrevet 5. november 2011 #1 Skrevet 5. november 2011 Er det noen som i detalj kan forklare meg hvordan man bretter en barnestrømpebukse? En slik brett à la; Hvor alt ligger fint og midtpartiet er brettet over bena. I mitt forsøk blir det bare en ball. Mens jeg gjerne vil ha det "stramt". Ser at andre foreldre i barnehagen klarer dette, mens jeg får det bare ikke til. Takker og bukker for hjelp!
Anonym bruker Skrevet 5. november 2011 #2 Skrevet 5. november 2011 Brett begge bena opp, hver for seg, mot rompa. Så brett over
Anonym bruker Skrevet 5. november 2011 #3 Skrevet 5. november 2011 hæ?? jeg skjønte ikke dette spm jeg...mener du når barnet har strømpebuksen på eller brette den når du legger den i en skuff??
Anonym bruker Skrevet 5. november 2011 #4 Skrevet 5. november 2011 Ååååå...jeg har brettet bena sammen...Tusen takk! H.i.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2011 #6 Skrevet 5. november 2011 Forsto det nå...hehehe:P Jeg bretter hvert enkelt bein eller ruller den som en ball..så takk for tips:P
Anonym bruker Skrevet 5. november 2011 #7 Skrevet 5. november 2011 Jeg tar tak rundt begge beina, snurrer de rundt hånden min, og åpningen på strømpebuksa bår over "ballen" jeg har snurra. På noen snurrer jeg den en gang til rundt, da blir den liten og hard.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå