Anonym bruker Skrevet 5. november 2011 #1 Skrevet 5. november 2011 Synes jeg bare finner med badekar på nett..
Anonym bruker Skrevet 5. november 2011 #2 Skrevet 5. november 2011 Ja, se på barnas hus, ikea(du kan se på vanlige kommoder også), reflex barneutstyr hadde før men de har skiftet navn så vet ikke hva de heter nå..
Anonym bruker Skrevet 5. november 2011 #3 Skrevet 5. november 2011 Mange kan du bare ta ut badekaret av, og så blir det rommet badekaret var i til en skuff. Hjalp det?
Anonym bruker Skrevet 5. november 2011 #4 Skrevet 5. november 2011 Hvor bor du forresten? Her i Bergen har vi en butikk som heter Barnevognservice, og der har de utrolig mange fine stellekommoder.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2011 #5 Skrevet 5. november 2011 Ja! Vi har en fra babydan. Veldig fornøyd med den:)
Anonym bruker Skrevet 5. november 2011 #6 Skrevet 5. november 2011 Bor rett utfor tromsø.. Vi har barnas hus og baby care her, men har ikke kommet meg dit da formen er litt elendig for tiden.. Begynner å haste litt nå, og angrer litt på at jeg ikke var tidligere ute..
Anonym bruker Skrevet 5. november 2011 #7 Skrevet 5. november 2011 Kan du ikke bare kjøpe en kjempeflott kommode og legge en stellematte på toppen? Sparer en god del penger ved å gjøre det slik:)
Anonym bruker Skrevet 5. november 2011 #8 Skrevet 5. november 2011 Ja det hjalp litt =) Jeg har ikke bruk for badekaret så.. Har de fleste (alle?) hjul under?
Anonym bruker Skrevet 5. november 2011 #9 Skrevet 5. november 2011 Finner man noen som er ca like store som stellematten da? =) Spare penger er alltid supert =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå