Anonym bruker Skrevet 5. november 2011 #1 Skrevet 5. november 2011 Hvordan er helgene til deres gutter? Når står de opp? Hva leker dem med? Er de mye ute? Hvor aktive er de inne, er de mye urolig? Kan gutten din krangle med deg? Svare deg uhøflig? Når legger han seg i kveld? Mange spørsmål, men jeg lurer litt på hvordan hverdagen/helgen deres er med en gutt på 6-7år. Her blir det mye mas fra min side og litt sinne fra hans side. Synst det er en vanskelig alder for han er så liten på noen områder, men så veslevoksen på andre ting. Hadde vært veldig takknemlig om noen kan fortelle i detalj hvordan en vanlig dag (helg) for dere er. Føler vel at min gutt kjeder seg når han er hjemme - vil helst ut med venner. Det er jo veldig bra det, men noen ganger må han bare bli med på besøk, handletur osv. Og det er bare sååååå kjedelig:)
Anonym bruker Skrevet 5. november 2011 #2 Skrevet 5. november 2011 Har en gutt på 7 år. Når står de opp? Våkner normal i 6-7-tiden. Står opp da og leker litt på rommet, så opp og ser litt på tv. Hva leker dem med? Lego, tegner, pusler, spiller spill og DS, fotball osv Er de mye ute? Vår er litt innegris hjemme, men vi lokker ham ut hver dag, og når han først er kommet ut, så koser han seg ute. Hvor aktive er de inne, er de mye urolig? Han er veldig rolig inne, kan sitte i ro med lego i timesvis. Kan selvsagt herje og sprette rundt også, men han er en rolig type ja. Kan gutten din krangle med deg? Svare deg uhøflig? Ja, det kan han, men ikke så ofte egentlig. Han er egentlig veldig grei. Han kan få noen raserianfall der han nekter å snakke med oss, men det skjer heldigvis ikke så ofte. Når legger han seg i kveld? Han legger seg kl 20 hver kveld, unntakene er om vi er i besøk el, da kan vi drøye det litt.
baremeg.. Skrevet 5. november 2011 #3 Skrevet 5. november 2011 Gutt 6,5 år. I helgene står han som regel opp i 8- 8.30 tiden. På lørdag er han ofte sliten etter uka og kan sove til 9- 9.30 tiden også. Da ser han på tv til vi står opp. Han er endel ute med kamerater, der sykler de og har masse prosjekter jeg ikke helt vet hva er Ellers spiller han ds og elsker å se på tv. Han leker egentlig ikke noe særlig inne om han ikke har venner her,så da går det i tv, ds eller "leser" Donald. Han maser nok endel Kan svare uhøflig og få raserianfall, men det er heldigvis skjeldnere og skjeldnere. I helgene legger han seg i 21- 22 tiden. I kveld blir det nok nærmere 22.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2011 #4 Skrevet 5. november 2011 Gutt på 6,5. Står opp klokka halv sju hverdagen, sju i helgene. Leker mest med lego. Ellers rolleleker. Er mindre ute nå enn før, har å gjøre med at det er færre barn rundt der vi bor. Han blir mye alene. Veldig aktiv inne. Holder alltid på med noe, og skravla går i ett sett. Vi krangler og diskuterer. Han tester grensene, men bruker sjelden å være frekk. Legger seg vanligvis ca. 20.30.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå