Gå til innhold

For dere som liker å lage lettvint mat, perfekt pizza!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk servert dette hos mine gode naboer, utrolig godt og lettvint. Kan godt være det er old news men jeg har ikke tenkt på det før.

Tortilla pizza. Altså kjøper vanlige tortilla lefser og bruker disse som pizzabunn. Lager det fyllet en ønsker (kylling, pølse, biff etc) eller gjør det superenkelt med kjøttdeig og toro fyll. Ost på toppen, legg lefsen/pizzaen på folie og stek i ovnen til osten smelter. Naaam!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er nok gammelt nytt for noen :-) Taco kan tilberedes på så mange måter:-)

Skrevet

Men det er ikke taco da, det er som en god hjemmelaget pizza. Perfekt for meg som hater å lage pizzabunn;)

Skrevet

Ja,jeg vet, det er greit å bruke opp overflødige lefser fra tacon til dette :-) Godt med fersk tomat og ost, steke og så legge over spekeskinke , ruccola og rømmedressing :-)

Skrevet

Beklager,men det kan vel ikke sammenliknes med pizza?

Skrevet

Joda, det kan det:) Og det er veldig godt! Blir som en veldig tynn pizzadeig.

Skrevet

Frosne Pizza Margarita fra Euroshopper er faktisk veldig gode å bruke som pizzabunn. De selges på Rimi og Ica for ca. 15 kr stykket. Vi tar på krydder, ost og fyll og steker på 250 grader. Kjempegod pizza.

Skrevet

Det tar ca 10 min mer tid å lage en fersk pizzabunn. Og det blir en perfekt pizza:) det dere nevner her er i beste fall en " må spise rester og er sjesken " mat

Skrevet

Dette blir noe som kan minne om en Pizza, det smaker godt og er tross alt enklere enn å lage en fra bunnen av.

Kan det kalles ekte pizza?neppe. Spiller det noen rolle? neppe

Jeg kjøper ofte tortilla på innvandrerbutikken, de er mye bedre og ferskere og sunnere enn de man får på rimi, også lager jeg en slags Pizza av de. Ikke en må spise rester og er sjesken mat.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...