Rose -3. troll i 2012 Skrevet 5. november 2011 #1 Skrevet 5. november 2011 Har jeg forstått rett; Det er den "gamle" blåfjell, den første som kommer til å være julekalender i år, og så er det filmen Blåfjell 2 som kommer på kino? Grunnen til at jeg lurer er at de har andre luer på Blåfjell 2, og jeg "må" vite hvilken type jeg skal strikke, evt om vesla kan bruke lua fra sist (som da var brorens...)
snellapella Skrevet 5. november 2011 #3 Skrevet 5. november 2011 Er det den gamle?? Trodde det kom noe nytt jeg...
snellapella Skrevet 5. november 2011 #4 Skrevet 5. november 2011 måtte sjekke..... Jul i blåfjelli år, og nest år kommer Julekongen
2 prinser og et nurk på vei Skrevet 5. november 2011 #5 Skrevet 5. november 2011 savne jul i skomakergata eg...
Rose -3. troll i 2012 Skrevet 7. november 2011 Forfatter #6 Skrevet 7. november 2011 Har "Jul i skomakergata" på dvd, så det problemet er løst ;-)
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 8. november 2011 #7 Skrevet 8. november 2011 Grunnen til at de slutta å sende Skomakergata er at det var vi foreldrene som likte serien og ikke barna våre... og da blir det jo litt feil! De skal jo sende julekalender hovedsakelig for ungene våre... (ikke oss) Selv synes jeg Jul i Blåfjell er kjempe koselig =) Og jeg skal prøve å få sett på julenatt i blåfjell på kino (har lest at de skal sende den på kino i år også) Og grunnen til at de stadig sender de samme om igjen og om igjen er at barn liker repitisjoner!!! Jobber med barn så jeg har da lært litt =) det er en grunn til at de stadig velger samme boka hjemme osv.....=) =) =)
Twigsen Skrevet 8. november 2011 #8 Skrevet 8. november 2011 Mener og tror det er den gamle som kommer på tv Syns den er like koselig hvert år jeg Får sånn julestemning av den Skal se Blåfjell 2 med vesla når den kommer på kino Noen som er flinke å strikke blåfjellluer her?
Rose -3. troll i 2012 Skrevet 8. november 2011 Forfatter #9 Skrevet 8. november 2011 Mulig det er tilfellet, men begge mine barn elsker å se Jul i skomakergata, så det er jo ikke slik at ingen barn liker den.. Tror mine barn er særlig unike på det punktet..
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 8. november 2011 #10 Skrevet 8. november 2011 Sikkert mange barn som liker Skomalergata, men dette var ihvertfall argumentet til NRK når de kutta den serien =) Og jeg kan dels skjønne det argumentet også =)
Versailles Skrevet 13. november 2011 #11 Skrevet 13. november 2011 Blå nisser i år igjen?! Hvor mange år på rad har dette blitt vist? Jeg er nok rasist, for jeg mener faktisk at nisser skal være røde!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå