Gå til innhold

Går dere mye med høyhælte sko?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har på meg høyhælte sko på julaften jeg - og that`s it!

Ser ikke hvor ellers jeg skal bruke slike sko. Ikke kan jeg kjøre med høye hæler, jobber i barmehage og her bruker man ikke slikt. Er jeg i ute nabolaget er det for å leke med barna og da blir det joggesko. Går lite ut på byen også.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har noen herlige sandaler jeg går med om våren og sommeren, de er litt hæl/såle på.

Ellers blir det lite med meg og. Til festlige anledninger og ellers en sjelden gang.

Skrevet

Hver dag. Har heler på alle skoene mine. Love it!

Skrevet

O j går på by'n, så har jeg gode sko :)

Hater hæler på sko, og bruker det ikke. Jeg får bare vondt, og vet at føttene blir ødelagt av det. Hva er moro med å lide? Jeg gidder hvertfall ikke det.

Jeg har et par med litt hæl, og de er gode. Men de blir kun brukt i finere selskap(bryllup), og ikke julaften. Julaften er tøfler her i huset :)

Skrevet

Ikke mye, men det hender jeg går med det på skolen. Nå som jeg er student. Men når jeg er ferdig utdannet blir det sandaler på jobb, og sikkert stort sett joggesko eller lignende på fritiden. Ute på byen er jeg så og si aldri. Jeg liker å kjøpe høyhælte sko da, for de er jo veldig flotte å se på. Tar seg riktig så godt ut i skapet gjør de! ;)

Skrevet

Gjelder 1 1/2-2cm som høyhæl? isåfall ofte... Hvis ikke, så kanskje en gang i året....

Skrevet

Niks, høyhælte sko har jeg ikke rygg til, gitt. Skjønner i grunnen ikke når jeg skulle bruke høyhælte sko heller. Står og går hele dagen, og er avhengig av gode og snille sko. På byen går jeg ikke, men når jeg av og til er i selskap, så har jeg vel to-tre par å velge mellom. Har hatt dem i mange år.

Skrevet

Jeg går ofte med støvletter eller skoletter med hæl, både på jobb og på fritiden. Jobber som lærer, så det er ikke noe problem med hæler :)

Skrevet

Går med støvletter litt til vanlig, ellers joggesko eller støvler!

Til fest og på byen går jeg alltid i høye pumps!:)

Også hvis jeg skal på julebord,selskap osv osv

Skrevet

Aldri. Har brukt det kanskje 2 ganger i mitt liv. Kjøpte meg et par litt høye sko i år (er endelig tynn nok sånn at ikke hælen brekker :P), men har ikke fått brukt de enda.

Skrevet

Stort sett alltid:)

har vanlig skol og støvletter til hverdags som har hæl, et par tre cm kanskje. Om sommeren har jeg alltid sandaler med hæl til kjole og skjørt.

Til pent har jeg litt forskjellige sko med hæl, alt fra ganske lave pensko med et par cm, bunadsko med 5 cm hæl og ordentlige pumps med 6-7 cm hæl.

Har selvfølgelig joggesko, fjellsko, skisko og et par "gå" sko (flate ecco sko), men til daglig bruker jeg hæl:) Sliter med svai rygg, og da får man faktisk bedre holdning ved å bruke sko med hæl:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...