Gå til innhold

Flere som ikke bryr seg om sin egen bursdag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter jeg ble 18, så har bursdagene mine bare vært en dag. Jeg driter i den, og forventer ikke gaver. Har ikke feiret 30-årsdag eller noe. Det bryr meg ikke. Og det med 18-årsdagen henger sammen med aldersgrensen på utesteder, lappen på bil og sånt, ikke noe annet.

Det er ingen grunn til dette, og jeg ble feiret som barn i alle bauger og kanter. Men det er så lite viktig.

Flere som har det sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her i huset feires ikke voksenbursdager. Heretter blir det kun markering ved runde tall, gitt.

Skrevet

Her lager jeg en kake som mine foreldre, mann og barn smaker på. Men noe venninneselskap eller fest har jeg ikke behov for. Hater slik oppmerksomhet.

Skrevet

Lager en liten sammenkomst for nær familie.

Har bursdag på samme tid som en av mine beste venninner og da hender det at vi tar en tur ut å spiser en bedre middag, men ikke noe mer enn det.

Skrevet

Har ikke feiret særlig bursdag siden jeg var 15. Mamma gadd ikke, og det skled liksom over. Feiret 18-årsdagen med venner da. Og nå så kan det hende jeg lager til en vanlig hjemmefest her for venner rundt bursdagen min, men ikke så det er lagt opp til bursdagsfeiring eller gaver og sånn. Bare en unnskyldning til å be til oss folk ;) hehe..

Irriterer meg over familiemedlemmer som fremdeles ber inn til bursdagsfeiring, tanter og søskenbarn og sånn... Mer eller mindre bare for å få gaver!!!! Og så blir det noe så innmari med styr, med rene slektstreff, tanter, onkler, foreldre, besteforeldre, søsken med barn, og søskenbarn med barn.. Blir masse ståk og styr!!!

Synes det blir noe annet hvis man ønsker å feire med 30-årslag eller 50,.. eller 80... Eller man blir overrasket med et slikt lag ;)

Skrevet

Min bursdag går forbi i stillhet. Jeg får gaver fra min familie, men ikke på min dag som regel. Mitt tantebarn har bursdag bare dager før meg, så gaveoverrekkingen blir der. Jeg blir ikke feiret, men får gaver med meg hjem.

Skrevet

bryr meg heller ikke..og gjør ikke noe utav det.Har ikke behov for oppmerksomhet-men hadde kanskje satt litt pris på det om jeg hadde hatt noen nære som gjorde litt stas på meg da..

Skrevet

Ber min mor, tanter, onkler og bestemor når jeg har bursdag. Da har jeg lagd kake og ordnet kaffen klar. Ikke noe mer.

Forventer ikke gaver, men hvert år får jeg jammen meg gave fra min mor og stefar:-)

Men nei, føler ikke noe spesielt for min bursdag, det er ingen stor dag. Min neste bursdag fyller jeg 20 år, så man skulle jo tro det var mer kribling i magen enn det er.

Skrevet

Jeg føler det også slik, men etter at jeg fikk barn begynte jeg å se litt anderledes på det... barnet mitt syntes det er stas med bursdag, kake, at familie kommer hjem til oss for å feire og pakke (2,5 år) så nå markerer jeg at jeg har bursdag - liten feiring, men det markeres.

Skrevet

Jeg feirer ikke min bursdag... liker ikke ordne til meg selv. Men steller og ordner for barna mine .) Nå har vi bursdager ganske tett her , så min blir liksom markert sammen med barna mine

Skrevet

Har ikke feiret bursdager med fest eller venner i hvert fall siden ungdomsskolen. 18 og 20-årsdagen husker jeg ikke en gang, 30-årsdagen ble tilbragt i utlandet med kjæresten, og pleier ellers å få foreldrene mine på besøk med kake som eneste feiring nå. Bryr meg ikke om sånn oppmerksomhet i det hele tatt.

Skrevet

Hjelpemeg, er det bare jeg som er så barnslig at jeg synes det er kjekt å bli gjort litt stas på på bursdagen min? Det er jeg som ordner alle andre i familien sin bursdag, så da syns jeg det er kjekt at de markerer min dag også:)

Det blir ikke stor feiring da, men mine foreldre og svigerforeldre pleier å komme til kaffe og kake. Og gave får jeg enten jeg inviterer til selskap eller ikke:)

Barna syns det er stor stas å få komme med gave på senga, og jeg tror det er sunt for dem å lære å gi også - ikke bare være mottaker.

40 års dagen min ble feiret på luksushotel i London med fire gode venninner - en flott gave fra manne min:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...